سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

هر چی تو بزرگتر میشی من پیرتر

1392/11/25 19:32
نویسنده : مامان طلا
236 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

این مدت به یادگیری شنا مشغول بودم نرسیدم بهت سر بزنم شرمندهخجالت . اما شما دیگه خیلی آقا شدی . یه وقتایی میبینم خودت سر خودتو گرم میکنی . بعضی وقتا هم اینقدر جوابای منطقی به ادم میدی که دهنم باز میمونه . مثلا دیشب بابایی بهت میگه سپهر شامت تموم شد میگی نه هنوز دارم میخورم . یا  امروز به مادرجون میگی مادرجون میخوام سبزی ها رو پاک کنم بریزم تو آب فهمیدی? متفکرآخه پسر هم اینقدر بلبل زبون ! اما من حس میکنم روز به روز دارم کم حوصله تر و کم طاقت تر میشم . گریهیه وقتایی دعوات میکنم بعد که فکر میکنم میبینم اقتضای سنته و من درک نکردم.خجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زن عمو
24 بهمن 92 23:26
من با پیرزنها حرفی ندارمنظر هم نمیگذارم مگه نه زن عمو