سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

ورود به سال 93

1393/1/4 13:34
نویسنده : مامان طلا
240 بازدید
اشتراک گذاری

قثغا غ 

سلام عزیز دلم . سال نوت مبارک . صد سال به این سالها .

الهی قربونت بشم که اینقدر بزرگ و نمکی شدی پسر طلای من.          

   قفنال
خوشحالم که یه سال دیگه با وجود تو شروع شد و مهمترین سین سفره هفت سینمون بودیقلب. عزیز دلم بزرگ شدنت محسوس تر شده  روز قبل سال تحویل کاغذ خودکار برداشتی و کلی نقاشی کشیدی . جالبیش اینجا بود که نمیدونم نقاشیات تصادفی میشد یا خودت با کنترل دستات میکشیدی ولی تخیلت خیلی قویه . یه چیزی شبیه ماهی کشیدی میگی مامان ببین ماهی کشیدم . متفکریه خط خرچنگ قورباغه هم کشیدی نشونم میدی میگی دایناسوره. حالا من موندم تو اصلا عکس دایناسور به عمرت دیدی؟تعجب

عزیز دلم اینقدر کارات بامزه شده که ادم دلش میخواد درسته قورتت بده . الانم که داری با شیرین زبونیات دل باباییتو میبری.خوشحالم که کارام تموم شده و حالا با ارامش میتونم واست وقت بذارم.عزیز دلم امسال مهمترین دعای من سر سال تحویل سلامتی شما بود . پارسال مخصوصا نیمه دومش هر دومون خیلی اذیت شدیم . امیدوارم سالی سرشار از برکت شادی واسه خودت و همه همسن سالات در پیش باشه .

دوستان وبلاگی سال جدید رو بهتون تبریک میگم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابایی
10 فروردین 93 20:25
سلام بابایی من سال نو مبارک باشه انشاا... سال جدید با وجود تو عزیز دلم سال پر خیر و برکتی باشه و توی این سال روز به روز داناتر و داناتر از قبل بشی مثل العان ات که بیشتر از سن ات نشون میدی.همیشه سلامت باشی گلم
خاله مرضی
16 فروردین 93 9:13
واااای سال نو مبارک عزیز دلم. دوست دارم یه عالمه