سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

تاخیرنامه

1393/3/14 16:47
نویسنده : مامان طلا
264 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر طلایی

یه مدت نتونستم بیام وبتو آپ کنم . ماشالا از بس که شیطونی واسه آدم انرژی نمیمونه. خوب جونم واست بگه که خیلی تغییرات بزرگی داشتی این مدت من جمله اینکه دیگه خودت یاد گرفتی سوار دوچرخه بزرگه بشی و تا حدودی پا بزنی. تشویقدیگه اینکه خودت کفشاتو پا میکنی و درمیاری .تشویقتوی پارک هم که دیگه مستقل شدی و خودت به راحتی از پله ها میری بالا و از سرسره میای پایین البته نه اون سرسره کوتاه ها همیشه دنبال سرسره های تونلی و مارپیچی هستی .جشن

 والبته هر چی از روی اپن یا کابینتها میخوای خودت میری صندلیو کشون کشون میبری و میری روش و...

از بلبل زبونیات هم که هر چی بگم کم گفتم . متاسفانه حضور ذهن ندارم خندونک آهان یادم افتاد یکی از تیشرتای بچگیات رو دستمال آشپزخونه کردم تا اومدم باهاش ماشین لباسشویی رو پاک کنم گفتی با لباس من پاک نکن عزیزم کثیف میشه .تعجب

پریشبم با باباییت بردیمت خانه کنتاکی و یه خانمی روی صورتت عکس یه پیشی کشید تو هم که قرتی نشستی و بعدشم ازمون پرسیدی خوشگل شدم؟ زیبااینقدر هم بلبل زبونی کردی که خانمه واسط ضعف کرد. محبتخلاصه که واسه خودت آقایی شدی. انشاله دفعه بعدی واست عکساتو میذارم  بوس بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مرضی
18 خرداد 93 10:40
عشق منی. بلاخره این مامانت وبتو آپدیت کرد. منم که رمز عبور نداشتم این مدت برات پست بزارم