سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

پوشک گیرووون 3

1393/4/12 17:46
نویسنده : مامان طلا
388 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم . قربونت برم که هر چی پیش میره بانمک تر میشی . بغلبالاخره بعد از دوبار تلاش ناموفق برای بار سوم دست به کار شدم که از پوشک بگیرمت . روز اولش خیلی سخت بود و جنابعالی نیم ساعت یکبار جیش میکردی. روز دوم فواصلش بیشتر شده بود .البته پسرم بعد از پنج روز امروز دوساعت یکبار جیش کرد که موجبات شادی ما را فراهم نمود. جشنولی مامانی اصلا واسه پی پی پیشرفت نکردم . هر بار میخوای اینکارو بکنی کلی گریه میکنی و اصلا حاضر نمیشی بری تو دستشویی تو شورتت خرابکاری میکنی.گریهگریهگریهگریه

البته یادم رفت بگم که یه پیشرفت بزرگتر هم داشتی و اونم اینه که دو شبه پوشکت خشکه به قول خودت که میگی مامان ببین خشکه خشکه بوستشویقتشویقتشویقتشویق

خلاصه که کلا زندگی ما از دست شخص شخیص شما به فنا رفته. البته فدای سرت تو یاد بگیر هر کار میخوای بکن . اندر احوالات جنابعالی باید بگم که دو هفته پیش با دختر خاله من رفتیم شمال (جای همه دوستان خالی چشمک )و جنابعالی یه دل سیر با بچه ها بازی کردی.

مامان کلی مستقل شدی . دیگه میری روی سه پایه و دستاتو خودت میشوری اونم با صابون خندونک یه سطل هم توی سالن داریم (البته داشتیم خراب و ویروون شد از دستت ) که ازش به جای صندلی استفاده میکنی و خودت میری سر آبسردکن یخچال آب میخوری. 

خب دیگه من برم یه سری به وب دوستات بزنم چند وقته فرصت نکردم . فعلا بای 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مرضی
14 تیر 93 13:07
چه عجب مامان طلا سر و کله اشون پیدا شد. بابا یوزر پسورد منو بده وبلاگ جوجه رو به روز کنم! جوجه طلای من پروژه پوشک گیرونت تا خونه ما هم اومده. دیروز خونمون اومده بودی تنهایی. من که داشتم نماز میخوندم دیدم رفتی یه گوشه و با خودت مشغول فکر کردنی. میگم سپهر بیا میگی من راحتم. نگاه کردم میبینم بععععله داری پی پی میکنی و به قول خودت خیلی راحتی. خلاصه که... فدات شم جوجه من که اینقدر روز به روز با نمک تر میشی خاله مرضی جان من از خدامه که شما بتونی مطلب بگذاری اما هر چی پسورد واست تغییر دادم نشد حتی یه اکانت دیگه واست درست کردم اونم اجازه نداد . تنها فکری که به ذهنم رسید این بود که از مدیریت نی نی وبلاگ کمک بگیرم امیدوارم زودتر جواب بده ومن لله توفیق