سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

خداحافظ پوشک

1393/4/31 6:41
نویسنده : مامان طلا
408 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربون اون چشمای خوشگلت برم 

جون منی شما گلم که اینقدر روز به روز بانمک تر و خواستنی تر میشی. 

خب قربون صدقه بسه بریم سراغ اصل مطلب. عزیز دلم بالاخره پس از تلاش های پی در پی تونستم از پوشک بگیرمت. از قدیم هم گفتن تا سه نشه بازی نشه.چشمک یکی دو روز اول خیلی سخت بود تو نیم ساعت یه بار جیش میکردی البته بچه های فامیل به من گفته بودن توی شرتت پوشک بگذارم که خودم به این نتیجه رسیدم در مورد تو این موضوع صدق نمیکنه و حتما باید خودتو خیس کنی تا بفهمی نباید خودتو خیس کنیخندونکخندونکخندونکخندونک و البته دیگه کل زندگیم نجس و پاکیش قاطی شدگریهگریهگریه در مورد قضیه شماره دو (پی پی) هم کلی صبوری نمودم و بالاخره از میون تموم جایزه هات دفتر فیلی و پاستل ها جواب داد. لازم به ذکر است که هنوزم جیش و پی پی تو خودت نمیگی ولی خودتو خوب نگه میداری و البته واسه پی پی یه وقتایی هم از دستت در میره. باز هم جای شکرش باقیه من به همین پیشرفتت هم راضیم . و اما بلبل زبونیات :

ماه رمضونه و اگه خدا قبول کنه من چند تایی روزه گرفتم در این اثنا هر از گاهی جنابعالی یه چیزی میخواستی بذاری دهن من و من بهت میگفتم من روزه ام نمیتونم بخورم والبته شرح میدادم که تا وقت افطار هیچ چیزی اجازه ندارم بخورم . و اما جنابعالی از این موضوع بل گرفتی و هر چیزی که باب میلت نیست میگی من روزه ام . اگر هم نخوای چیزی رو به کسی بدی میگی تو روزه ای چشمک یک نمونه ش زندایی صدیق بود که ازت بستنی میخواست و تو اونو با دایی مجتبی جمع کردی و گفتی شماها روزه این قه قهه 

عاشقتم بلبل مامان محبتبغلبوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)