سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

پسرطلا سه سالگیت مبارک

1393/10/11 20:09
نویسنده : مامان طلا
368 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم ، عمرم ، نفسممحبت

فدات بشم من که اینقدر خوبی بوس. از صمیم قلبم خوشحالم که سه ساله مهمون قلب و خونه مون شدی. عزیز دلم امیدوارم 120 ساله بشی . امیدوارم بتونم خوب تربیتت کنم و در آینده یه آدم مفید تحویل جامعه بدم.آرام

عزیز دلم پاییز امسال رفتی مهد کودک . اما آلرژی امسال هم دست از سرت برنداشت و مدتهاست که سرفه اول امان تو رو و بعدش امان من و باباییتو بریده. بعضی شبا که خوابی و سرفه میاد سراغت من به جز اشک ریختن هیچ کاری از دستم برنمیاد. سرفه های شدید باعث شد تقریبا دو هفته پیش تو بیمارستان بستریت کنیم. دکتر گفت پونومونی (سینه پهلو) کردی و باید بستری بشی . اینکه چقدر به من و تو و باباییت سخت گذشت بماند . اما الان دیگه مستاصلم که چه کار کنم خوب شی. پارسال گوش امسال ریه . یه وقتایی با خودم میگم خدا تقاص کدوم گناه منو از تو داره پس میگیره . تو رو خدا زودتر خوب شو میترسم بیشتر ازین طاقت نیارم و دق کنم. گریه

 

پسندها (1)

نظرات (0)