سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

بدون عنوان

1396/7/22 10:16
نویسنده : مامان طلا
301 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیز دل من
خدا رو شکر نی نی وبلاگ توی تلگرام یه ربات درست کرده که از طریق این ربات بتونیم وبلاگتو به روز کنیم.
از اخرین خاطره ای که واست نوشتم چند سالی میگذره و شما الان خیلی بزرگتر شدی . چند ماه دیگه تولد شش سالگیته و تو خیلی آقا شدی به خصوص از وقتی که پیش دبستانیت رو توی مدرسه شروع کردی. توی این چند سال اتفاقای زیادی افتاده و مهمترینش اینه که یه خواهر داری که فوق العاده دوستش داری و روزی نیست که به من نگی مامان پارمیس خیلیییی نازه خییییلی منم همیشه در جوابت میگم خوش به حال پارمیس که برادر به این مهربونی داره️. خیلی خوشحالم که باز میتونم خاطراتتو توی وبلاگت ثبت کنم تو این فکرم که خاطرات خواهرتم ثبت کنم ولی نمیدونم یه وبلاگ جدا واسش درست کنم یا وبلاگ تو رو مشترک کنم 🤔🤔. خب شروع دوباره نوشتن خاطراتت واسم خیلی سخت بود ولی بالاخره قورباغه رو قورت دادم میبوسمت عزیز دلم.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)