سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

گریه های الکی ، خنده های الکی

1391/8/24 22:03
نویسنده : مامان طلا
579 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربونت برم من جوجوی دوست داشتنیماچ

این روزا حال و هوای خوبی نداشتی ، سرما خوردی و تب کردی و ..........ناراحت

بگذریم از لحظه های تلخ و اما به محض اینکه فسقلی یه کم حالش خوب شد شروع کرد به از سر گرفتن شیطونیاش.دلقک

این وسطا کلی هم از خودت ادا و اطوار درمیوردی. از اونجایی که من ذوق مرگ شده بودم که تو حالت خوب شده تو هم میومدی تو بغلم میخوابیدی و خودت رو میمالوندی به سر و صورتم .عینک اگه چیزی میخواستی و بهت نمیدادم شروع میکردی به گریه های الکی و تا میخندیدم خنده ات میگرفت. یه جاهایی هم واسه اینکه توجه منو به خودت جلب کنی الکی میخندیدی!از خود راضی دیروز هم که خاله اومده بود دیدنت خودت رو لوس میکردی و هی مثل پیشی ها  ولو میشدی این طرف اون طرف. در ضمن از دور که میدیدی دارم سرنگ داروتو پر میکنم جیغ میزدی !عصبانی ای ناقلاااااااااااااااا

یه عکس باحال هم ازت گرفتم که میزارم همینجاثبdsf

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کورش
24 آبان 91 22:19
سلام
چه گل پسری. خدا حفظش کنه.
من شما را لینک کردم. اگر دوست داشتید به ما سر بزنید و کورش را لینک کنید.


حتما عزیزم
دایی سعید
25 آبان 91 0:08
دایی نبینه مریض باشی جوجه


دایی غصه نخور دیگه خوب شدم
خاله مرضی
25 آبان 91 17:05
فدات بشم جوجه کوچولو که اینقد لاغر شدی.
مامان آریا
5 آذر 91 1:48
سلام دوست جونی خوبم و سپهر نازم...
دلم براتون تنگ شده بود...
خیلی خوشحالم که حالتون خوبه ...
الهی قربونش بره خاله که دیگه اینقدر قشنگ راه میره.
راستی 11ماهگی سپهر جون مبارک ....
ایشالله که تنت سالم باشه همیشه زیر سایه مامان و بابای خوبت...


مرسی خاله از کامنت قشنگت و اینکه به یادمون بودی
فرناز مامان رادین
17 آذر 91 14:46
سپهر خاله قربونت سر راه که میای یه نونم واسه ما بگیر


باشه خاله سنگک میخورین یا بربری؟