سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

نیست ، سیب ، هاپ

1391/10/19 19:12
نویسنده : مامان طلا
187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مموشکم !قلب

قربونت برم الهی که روز به روز در حال پیشرفتی! چند روز پیش اومدم بهت سیب بدم پشت سرم راه میرفتی و سیب سیب میکردی .بغلصدای هاپو رو هم یاد گرفتی و میگی هاپ ،هاپ . وقتی یه چیزی رو ازت قایم میکنم میگی رفت ،نیست!ماچ

امروز برای اولین بار گذاشتمت خوته خاله مزضی و حودم رفتم استخر . تا رفتم بیرون به در نگاه کردی و به خاله گفتی رفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! قلب

خلاصه که تا من نبودم پسر آقایی بودی ،بسو به خاله حسابی فاز دادی اما تا برگشتم و چشمت به من افتاد کلی شیطوتی کردی .لا قربونت برم من الهی .همین که با من اینقدر همکاری کزدی کلی ممنون. عاااااااااااااااااااااشقتم  جوجه خواستنی من!رط

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کورش
19 دی 91 20:38
آفرین به سپهر جون که به مامانش یک مرخصی کوتاه داده. ایشاله پله های ترقی رو تند تند بالا بری .


مرسی خاله ما اینیم دیگه
دایی سعید
19 دی 91 20:45
جوجو دلم برات یه ذرّه شده.


ما بیشتر دایی