سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

هفته سی و یکم

1390/8/7 18:32
نویسنده : مامان طلا
145 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااام پسلم قند عسلم ت

خوبی مامانی ؟ شیطون شدی حسابی ها!!!!!!!!!!!! دیگه کم کم داری نشون میدی یه پسلی  ن

عزیزکم این هفته ای که گذشت شما کلی تو دل مامانی ورجه وورجه کردی . تازه به صدای باباییت هم واکنش نشون میدادی و شبها که از سر کار میومد کلی سر به سرش میذاشتی ! لب ار

فدای تو بشم که این قدر باهوش شدی عزیز دلم.  ا

از این که یه جایی از بدنت رو یه وقتایی چنان فشار میدی تو دلم ، قند تو دلم آب میشه دلم میخواد بگیرمش و ولش نکنم  و کلی بوسش کنم . بغل

و اما تغییرات جنابعالی توی این هفته : ات

(مامانی داریم کم کم به اومدنت خیلی نزدیک میشیم هاااااااااچشمکت


در اين هفته اندازه كودك شما به حدود 40 سانتي متر رسيده است. وزن او كمي بيشتر از 1360 گرم است و به زودي شاهد يك افزايش وزن ناگهاني در كودكتان خواهيد بود. او همچنين مي تواند سرش را از يك طرف به طرف ديگر بچرخاند. يك لايه چربي هم در زير پوست او در حال جمع شدن است تا او براي زندگي در خارج رحم آماده شود، در نتيجه بازوها سرها و بدن او در حال بزرگتر شدن هستند.

/

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دایی سعید
7 آبان 90 17:30
خاله مرضی
10 آبان 90 18:55
مامانتو خوب اذیت کن


ای خاله مرضی ناقلا مامانم گناه داره. من فقط یه کم سر به سرش میذارم
مامان محمد پارسا
10 آبان 90 19:52
نازشو برم که شیطونی می کنه پسل من هم با نی نی شماست مواظب خودتون باشید