سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

سپهر بزرگتر میشود

1390/11/12 12:23
نویسنده : مامان طلا
322 بازدید
اشتراک گذاری

سلام الهی که من فدات بشم بغل

امروز که از خواب بیدار شدی کلی صدا از خودت درآوردی . منم کلی ذوقتو کردم پسرناز.ادن

یه چیز جالب دیگه اینکه وقتی نق میزنی و خوابت میاد با آهنگ میم مثل مادر آروم میشی و راحت میخوابی . ن

و بازم یه چیز جالب دیگه اینکه خیلی دوست داری لخت باشی . تا لباساتو درمیارم گل از گلت میشکفه . هورااما امان از وقتی که میخوام دوباره لباس تنت کنم . متفکر

عزیز دلم عکساتو واست میزارم توی ادامه مطلب .

البلازنرسز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله مرضی
12 بهمن 90 14:45
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا الهی من بگردمش عزیز دلمو



دایی سعید
12 بهمن 90 22:12
دایی چقدر بزرگ شدی!


بله بله حسابی بزرگ شدم نیستی که ببینی زود بیا تا بزرگتر از این نشدم
مامان مهنا
16 بهمن 90 16:40
چقدر جیگری تو بلا