سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

وااااااااااااااااای به حالت اگه شیطون بشی !!!!!!!

1390/12/15 11:16
نویسنده : مامان طلا
155 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلی ب

فدات بشم که روز به روز بزرگ شدنت رو از روی نگاهت میشه فهمید . قربون اون چشمای درشتت بشه مامانی سط

عزیز دلم دیروز تلویزیون یه برنامه در مورد شیرخواران پخش میکرد . آقای کارشناس میگفت شیرخواران  از چهار ماهگی پا میگیرند . آخه قربونت برم من تو هنوز دو ماهت نشده بود که پا گرفتی . یه وقتایی هم اینقدر تند تند دست و پاتو تکون میدی که با خودم میگم نکنه بیش فعال بشی ؟؟؟؟؟؟ پسر طلایی من تو بارداری رژیم غذاییم رو خیلی رعایت کردم حالا وااااااااااااااااای به حالت اگه شیطون بشی !!!!!!!صس صس

نزدیکای عید نوروزه و شهر حال هوای دیگه ای به خودش گرفته . صض دیروز مادرجونی اومد کمکم تا آشپزخونه رو با هم یه سر و سامانی بدیم .تاصسدستش درد نکنه حسابی زحمت کشید و البته با هر ترفندی بود پستونکت رو به خوردت داد . تو هم هی میخوردی و میخوابیدی.س

مامانی خیلی خوشحالم که امسال سر سفره هفت سین از قبل یه سین هست (سپهر ) .  میخوام اگه شد یه سبزه به شکل اسمت برات بندازم . اگه خوب شد حتما عکسش رو میذارم توی وبلاگت .

تا تو خوابی من برم به کارام برسم . فعلا خداحافظ ماچبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان اميررضا كوچولو
15 اسفند 90 12:04
سلام عزيزم به طور اتفاقي وبتو ديدم الهي گل پسرو دومادش كني خوشحال ميشم به ما سر بزني آخه منم يه گل پسري ناز دارم كه هديه ي خدا بود بعد 5 سال


مرسی گلم حتما
زن عمو
15 اسفند 90 13:43
ای ول بابا از این سبزه هاتون به ما هم یاد بدینانشاالله سال خوبی را در کنار هم آغاز کنید


چشم حتما . انشاله که شما هم سال خوبی در پیش رو داشته باشین
مامان محمد پارسا
15 اسفند 90 23:06
سلام ناناز خاله
انشاالله سال خوبی داشته باشید مامانی خسته نباشید


مرسی عزیزم شما هم همینطور
مامان محمد پارسا
20 اسفند 90 22:13