سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

اشکال فنی نی نی وبلاگ

1390/5/1 12:28
نویسنده : مامان طلا
251 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلللللللللللللللم اال

دیروز خاله زری دوبار برات پیغام گذاشت ولی هر کار کردیم فقط موضوع ارسال میشد

خیلی ناراحت شدیم ناراحت

حالا اگه یه روز دیگه اومد خونمون دوباره میگیم بهش برات چیزای قشنگ قشنگ بنویسه 

راستی دیروز با مادر و خاله زری رفتیم کلی چیزای قشنگ برات خریدیم 

داییییییییییییییییییییی سعید زود باش بیا خونمون یه عالمه چیز میز خوشگل برای نی نی مون خریدیم هاااااا نیای از دستت میره ها تبی

فعلا بای ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مریمی
1 مرداد 90 13:59
سلام مامان طلا. مرسی که به وبلاگ نی نی من اومدی. باید از این سایت هایی که کد موزیک میدن، آهنگتو تبدیل به کد کنی بعدش توی تنطیمات وبلاگت بذاریش توی اسکریپت اختصاصی. من هستم در خدمتت
خاله جون مرضی
1 مرداد 90 14:53
سلااااااااااااااام خاله این مامانت بیکار شده دیگه میخواد هی برات بنویسه.
دایی سعید
1 مرداد 90 22:57
الهی دایی فدات بشه نفسی دایی من خیلی دلم می خواد زود زود بیام ببینم تی تیش چی گرفتی وقتی مییای پیشمون چی می پوشی اما خب اینجا گرفتارم دیشبم رفته بودم پیش رونیک نمی دونی چه جوری می خندید دلمون براش ضعف رفت. در ضمن لطفا کد موزیک تو وبلاگتون نزارید، چون با چیزایی که بازدید کننده ها رو سیستمشون دارن قاطی میشه یه وقت