سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

یازدهمین و آخرین ماهگردت مبارک پسرم

1391/9/8 19:14
نویسنده : مامان طلا
259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربون شکلت برم من !ماچ

جوجه ی خواستنی من ، این روزا حسابی شیطون شدی. عاشق فرار کردنی .عینک امروز که با فاطمه جونی قایم باشک بازی میکردی تازه حس کردم که توی این یکسال چقدر بزرگ شدی .قلب پارسال این موقع روزشماری میکردم بیای و حالا دیگه واسم میدویی.بغل

فدای شیطنتات بشم . وقتایی که خوشحالی چشماتم میخندند. تازگی یاد گرفتی دعوا هم میکنی. عصبانیغذای سفره رو هم که با نذری های ماه محرم شروع کردی و دیگه لب به غذاهای بوف مانند نمیزنی.

پنجمین مرواریدت هم دراومد و ششمیش تو راهه. بمیرم واست دندونای نیشت هم تو تاولند. واسه همین چند روزیه که غرغرو شدی.نگران

الان که دارم وبتو آپ میکنم نشستی تو دلمو داری حسابی آتیش میسوزونی . منم دلم نیومد آخرین ماهگدتو تبریک نگم.

دوووست دارم گلکمبغلماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کورش
9 آذر 91 1:28
عزیزم یازدهمین ماه زندگیت مبارک.
مامان آریا
10 آذر 91 0:58
یازده ماهگیت مبارک سپهر خاله...
واقعا مامانی چقدر زود این فسقلیا بزرگ میشن


مرسی خاله جون
مامان محمد پارسا
13 آذر 91 17:33
سلام نانازم يازده ماهگيت مبارك



به به شما کجا اینجا کجا؟ مرسی خاله جوون
مامان آریا
16 آذر 91 23:10
سلام مامانی
خوبی ؟سپهرم خوبه؟
واااااااای خیلی سوال سختیه عزیزم...
کلا من تو انتخاب کردن مشکل دارم واسه همین خودم وبه دلیل اینکه سرم تو حساب کتاب (چون حسابدارم)یه حساب پس انداز برای تولدش باز کردم...راستی ببخشید دیر جواب دادم...
سپهر جون و بچلون از طرف من:

مرسی عزیزم همین که جواب دادی ممنون.



فرناز مامان رادین
17 آذر 91 14:44
ماهگردت مبارک سپهر گلم.دیگه چیزی نمونده تا تولدت.
تو هم که مثل فسقلی ما عجله داری واسه دندون درآوردن که:


مرسی خاله بله دیگه میخوام زودتر از خجالت خوراکی ها دربیام