سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

در آستانه یکسالگی

1391/9/25 13:38
نویسنده : مامان طلا
259 بازدید
اشتراک گذاری

نه آخه من قربون شما نرم چی کار کنم؟ثص

سلام عزیز دلم . شیرین عسلم . ماچماچتازگی ها اینقدر با نمک شدی که آدم واست ضعف میکنه. دیروز خونه مادرجوونی تا تونستی دویدی و بازی کردی .صس تازه یاد گرفتی بای بای کنی . بوس هم میدی( البته اگه تو مودش باشی) . دیشب خودت پتو رو میکشیدی رو سرت و با مادرجون دالی میکردی. 3ثاینقدر خنده هات شیرینن که آدم دلش میخواد درسته قورتت بده . 

وقتایی که خیلی میریم مهمونی و تو خیلی خسته میشی از خستگی خوابت نمیبره . دیشب یک ساعت و نیم بابابیی رانندگی کرد تا شما خوابت برد.متفکر تا اومدیم خونه هم مجبور بودم تو خواب عوضت کنم . دیدم تو خواب داری چسبای پوشکت رو باز میکنی ! آخه قلنبه کم اینکارا رو تو بیداریت میکنی!خنده خنده دارترش اینجا بود که تا پتو رو کشیدم روت با چشمای بسته  کشیدیش رو سرت و زدی زیر خنده . تو خوابم دالی بازی میکردی!قهقهه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دایی سعید
25 آذر 91 14:57
مگه دایی نداره که قربونش بره؟


خدا نکنه دایی جوووووون
خاله مرضی
26 آذر 91 13:56
خاله ای هیچ چی خنده ها و گریه های الکیت نمیشه فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
مامان کورش
29 آذر 91 22:45
سلام
نی نی ها تو این سن خیلی باحالن. کورش تو بیداری زیاد سر سری کرده بود خواب بود گذاشتیم تو تختش باز هم سر سری می کرد.



عزیزززززززززززززم