سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

مامان،بابا ، آب ،رفت

1391/9/28 12:11
نویسنده : مامان طلا
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلمماچ

مامان،بابا ، آب ،رفت  چهار کلمه ای هستند که  یاد گرفتی . شیرین زبونم تو خونه راه میری و حرف میزنی و واسه خودت مهندسی میکنی . تشویقتشویقتشویق

دیروز میخواستم بهت غذا بدم چون داغ بود شروع کردم به فوت کردنش دیدم جنابعالی هم داری فوت میکنی.آخه فسقلی تو رو چه به این کارا!!!!!!!!!!نیشخند

عاشق فلش کارتایی هستی که  برات زدم به دیوار . هرچند خیلی بازیگوشی فقط میخوای بکنی شون.چشمک

هفته دیگه تولدته و من هنوز درموندم که چی کار کنم به بهترین نحو اجرا بشه؟ مادرجون اینا میگن خونه ما بگیر اما من دوست دارم اولین تولدتو خونه خودمون بگیرم . حدود 25 نفر مهمون داریم . دلم ایده جدید میخواد واسه غذا و تزیینات تولد . تو اینترنت سرچ کردم چیز جالبی نبود! متفکر

کاش خودت بزرگ بودی و طبق خواسته خودت یه فکری میکردم!ناراحت دوست جونیای عزیز ممنون میشم اگه راهنماییم کنین. بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زن عمو
28 آذر 91 14:30
تولد سپهر جون مبارک باشه اگه دوست داشتی به این سایت هم یه سری بزن
baharsite.com


مرسی زن عموی عزیزم
دایی سعید
28 آذر 91 17:35
جوجه کاش بشه منم بیام باز بوسم کنی


دایی تو اراده کنی 5 -6 ساعت دیگه اینجایی
مامان کورش
4 دی 91 10:19
مامانی به نظر من تولد یکسالگی یکم سخته. به شخصه برای من خیلی سخت بود چون ایده ای نداشتم ولی تو سایتهای مختلف گشتم و یک ایده هایی گرفتم. ولی بازم اونجور که دلم می خواست نشد چون تعداد زیاد بود و همه بزرگ بودند و.... عکس ها خیلی خوب نیستند و ....
اگر بتونید از یک نفر کمک بگیرید خیلی خوبه. که بیشتر بهتون خوش بگذره. ایشااله تولد بسیار خوبی را برگزار می کنید.

مرسی عزیزم . آره واقعا سخته . اما سختیش لذت بخشه.
مامان امیرمحمد
6 دی 91 15:04
سلام پیشاپیشت ولد گل پسرتون رو بهتون تبریک می گم


ممنون عزیزم
پیور گرل
8 دی 91 13:56
تولدت کوچولوت مبارک باشه