سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

ووروجک من

1390/5/6 11:36
نویسنده : مامان طلا
173 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطون هع

خوبی گل پسر قند عسل خوش میگذره

البته که بهت خوش میگذره. ناقلا پریشب که رفتیم دکتر اینقدر پیچ و تاب تو شیمک مامانت خوردی که نمیذاشتی خانم دکتر ضربان قلبتو پیدا کنه. نت

مامانی هم در معرض سکته. آخه نمیگی من قلبم ضعیفه اینقدر وول میخوری ا

بالاخره بعد از دو دقیقه (که البته واسه قلب ضعیف من دو سال گذشت ) خانم دکتر تونست ضربان قلبت رو بگیره

باباییت هم صداشو ضبط کرد قربون قلب کوچیکت برم من که اینقدر تند تند میزد  نت 

راستی خاله مرضی و مادر هم از مشهد برگشتند . برات یه بلوز شرت خوشگل با یه شلوارک لی مامانی خریدند. دستشون درد نکنه . من

زود بیا تی تی شات رو بپوش دیگه دلمون ضعف رفت برات.

عزیز دلم مراقب خودت باشیا . من و باباییت منتظرتیم . لعت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مدرسه ی مامان ها
6 مرداد 90 11:45
سلام
مبارک باشه
ان شاالله که به سلامتی این دوران رو طی می کنید و کوچولوتون رو توی آغوش گرمتون می گیرید
براتون آرزوی سلامتی داریم


ممنون گلم
دایی سعید
6 مرداد 90 20:25
الهی من فدای اون قلب کوچیک نانازیت بشم دایی