سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

قند عسل

1390/5/8 20:47
نویسنده : مامان طلا
269 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممم پسته من ی

خوبی گلم ؟

الهی مامانی قربونت بره که داری روز به روز بزرگتر میشی . امروز صبح که بیدار شدم دیدم انگاری واقعا واقعا واقعا داری لگد میزنی.  یبب   گشنه ات بود عزیزم ؟

قبلا حس میکردم تکون میخوری ولی اینقدر ضعیف بود که مطمئن نبودم شمایی یا حرکات روده و ....سوال

خلاصه که امروز دو سه باری منو سورپرایز کردی. بغل

دیروز خونه مادر هم جای دایی سعیدت خیلی خالی بود . آخه لباس با خودم نبرده بودم پیراهن صورتیه دایی سعید رو که برداشتم بپوشم دکمه های روی شیمکم بسته نمیشد . مادر و خاله هاتم کلی ذوقتو کردن. ع

انشااله که دایی سعیدم تو کارش موفق باشه و بتونه به چیزایی که دوست داره برسه از دست ما که کاری برنمیاد ولی تو براش دعا کن غف

قربونت برم من . ا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دایی سعید
9 مرداد 90 0:23
الهی دایی فدات بشه نفس من که داری بزرگ میشی.
شما قول بده که سالم و سر حال باشی، منم قول میدم زودی بیام سر بزنم بهت نفسکم


خدا نکنه دایی جونی توهم قول بده مواظب خودت باشی