سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

آقای پدر

1390/5/12 12:24
نویسنده : مامان طلا
248 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی سلااااااااااااااااااااااام غات

از روزی که مامانت وبلاگت رو ساخته من همش اومدم وبلاگت رو دیدم . اما اینقدر سر بابایی شلوغه که اصلا وقت نمیکنه برات بنویسه . نال

خوبی پسرم ؟ 

بابایی مامانی میگفت دیشب من که سرکار بودم ، باهات بازی کرده تو هم هی وول خوردی . من اینقدر دلم ضعف رفت . اما دیگه شب که من اومدم وول نخوردی . فکر کنم خسته شدی خوابت برد. حک

مامانی به فکر درست کردن خاطرات آینده توئه ، من به فکر تامین آینده ات . برای همین مامانی بیشتر وقت میکنه برات خاطرات بنویسه . و من بیشتر وقت میکنم اونا رو بخونم تا اینکه برات بنویسم. ت

از وقتی تو اومدی من اینقدر ذوقتو کردم چون من خیلی نی نی دوست داشتم اما مامانی میگفت زوده. البته مامانی راست میگفت اون میخواست نی نی مون تو شرایطی بیاد که ما بهتر بتونیم زندگیشو براش تامین کنیم . 

اما کلا خیلی خوشحالم  و ذوقتو دارم . ائد

زودی بزرگ شو بیا پیشمون . شکلتو برم من . نتم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)