سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

وورووجک من

1390/5/17 11:35
نویسنده : مامان طلا
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی  م

قربونت برم من که اینقدر شیطون شدی ماچ

نفس مامان قرار نبود اینقدر شیطون باشی که از همین حالا نذاری من یه خواب راحت برم ها. ان

قربون لگد زدنات بررررررررررررررررم من غف

جیگر طلایی پریشب لگد هات اینقدر محسوس بود که باباییت هم تونست حس کنه و کلی ذوقتو کرد . ع هع.

حالا تا میتونی شیطونی کن اما قول بده پسر شیطونی نشی ها 

دووست دارم یه عااااااااااااااااااالمه تا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دایی سعید
17 مرداد 90 15:26
دایی سلام! دلم برات تنگ شد دوباره زودی! مامانت دلش خوشه، من می دونم که تو چقدر شیطون میشی نفسم
مامان نی نی گولو
21 مرداد 90 12:01
سلام عزیزم
انشاالله به سلامت این دوران رو بگذرونی عزیزم
نی نی من 3 روز بزرگتره از نی نی شما انشاالله تو یه ماه دنیا میان خوشحال می شم با هم تبادل لینک داشته باشیم


مرسی گلم انشائ اله به سلامتی منم همین طور با اجازتون لینکتون میکنم