سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

هفته بیست و یکم

1390/5/22 18:42
نویسنده : مامان طلا
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام موش موشکم لب

خوبی دلبند مامانی ؟ قربون او پاهای ظریفت برم من که روز به روز مردونه تر میشن و شکم مامانی رو نوازش میدن ؟ قفل

پسر بلا تو فقط وقتی من می خوابم شیطونی میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اد

از حالا داری تمرینم میدی به نخوابیدنا !! 

اشکال نداره تو هر وقت دوست داری واسه خودت بازی کن منم با شیطونیای تو قند تو دلم آب میشه تنر

دووووووست دارم یه عالمه ک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نی نی گولو
24 مرداد 90 17:20
سلام مرسی که بهمون سر زدین نی نی جون من کلاس کالاته می لم لمزی هم کال می کنم شنا هم می لم اونقدر حال می ده تو هم بیا با هم این کلاسا لو بلیم مامانم می گه این کلاسا بده مامانا اذیت می شن اما من می لم خوشحال می شم با هم تبادل لینک داشته باشیم
مامان نی نی گولو
24 مرداد 90 17:23
خاله جون اشتباه شد ما هم با اجازه لینکتون می کنیم
مامان نی نی گولو
24 مرداد 90 19:14
مرسی عزیزمخوشحالم دوست خوبی مثل شما دارم
مامان نی نی طلا
25 مرداد 90 0:40
منم دقبقا احساس شما رو دارم.وقتی پسرم تو دلم بازی میکنه قند تو دلم آب میشه انشاالله همیشه سالم باشن
دایی سعید
25 مرداد 90 11:43
دایی این قدر خواهر منو اذیت نکن خب گناه داره