سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

قهر کردنت هم شیرینه

1391/11/2 12:07
نویسنده : مامان طلا
229 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربونت برم من شیطون بلای ناز نازی  ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ

آخه کی به تو میگه اینقدر شیرین بشی ؟ آخرش یه روز درسته قورتت میدم بری همونجایی که بودی.بل

دیروز یادم نیست چی رو ازت گرفتم که قهر کردی و لب ورچیدی ، چنان پشت چشمی هم نازک کردی که بیا و ببین . سزآخه نمیگی من ضعف میکنم با اینکارات. اصلا از این به بعد هر چی تو دستت بود میگیرم تا تو هی قهر کنی و منم ضعف .قهقهه

از این موضوع که بگذریم دیروز مادرجونی بهت گفت سپهر تلویزیونو روشن کن تو هم هر دو تا کنترل و برداشتی و به سمت تلویزیون گرفتی و دکمه هاشو فشار دادی و البته موفق شدی. آفرین جوجه !ثیز

یع یع کردن هم یاد گرفتی . هر چیزی که میخوای با اون انگشت ظریف و کوچولوت اشاره میکنی و میگی اونننا !

اینقدر بامزه و بااحتیاط از پله ها (حتی یه لبه خیلی کم ارتفاع ) بالا و پایین میری که همه رو به خنده میندازی. بلط

حافظه هم که در حد تیم ملی !!کافیه یه چیزیو تو اتاق بخوای و من در رو ببندم اگه چندین ساعت بگذره بازم به محض باز شدن اون در تو دقیقا میری به سمت همون چیزی که قبلا میخواستی .بلذ

 

 

تنها موضوع غم انگیز اینه که نمیدونم چرا اگزمات هنوز خوب نشده و دکتر دستور داد دوباره دوز شربتت رو زیاد کنم ! تازه پات هم به شدت سوخته و هر پمادی میزنم فایده نداره نگران

عاااااااااااااااشقتم پسر حرف گوش کن من قفی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

دایی سعید
2 بهمن 91 15:16
جیک جیک یادش بده. ناسلامتی جوجه‌س‌ها!


دایی یه بار خونه مادرجون جیک جیک کرد اما هر کار میکنم دیگه نمیگه!
خاله مرضی
2 بهمن 91 18:32
جوجه کوچولو مامانت که هیچ خاله رو هم با این کارات عاشق خودت کردی. دیروز که مامانت رفته بود استخر و تو هم نق می زدی تا گفتم بخواب مثه یه بچه حرف گوش کن خوابیدی. الهی من فدای تو گل پسر بشم که اینقد خوب و سربراهی. جوجو همیشه همینجور بمون خوب


سعی میکنم خاله جوون
مامان کورش
9 بهمن 91 0:13
آفرین پسر باهوش.
مامانی اگر پماد اکسید دو زنگ یا آلفا رو به پای سپهر جون نزدی امتحان کنید.


مرسی عزیزم
مامان آریا
12 بهمن 91 0:09
آفرین سپهر باهوش خاله
مامانی کنترل و خوب اومدی من که چند وقتیه فقط برفک نگاه میکنم از دست آریا یا اینکه کلا تی وی خاموشه الهی قربونش که فعلا حرف گوش میکنه ولی نمیدونم چرا زیاد چشمم اب نمیخوره
فکر کنم به زودی به دوستش ملحق بشه
خدا کنه زودتر پای جوجه خوب بشه


بله ما هم درست وسط جاهای حساس سریال ها با برفک روبرو میشیم
خاله مرضی
14 بهمن 91 10:35
چرا هنوز آپ نشدییییییییییییییییییییییی[hr
وقت نداریم