سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

قربون بوسه هات برم جوجه قشنگم

1391/12/20 11:19
نویسنده : مامان طلا
202 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین عسلم قلب

گل پسرم این روزا خیلی شیرین و خواستنی شدی . ضص

تازگی یاد گرفتی دستاتو محکم دور گردنم میپیچی و محکم بغل میکنی. چه حس لذت بخشی به آدم دست میده . تذبعدش هم اگه رو مودش باشی لبای خوشگلت رو روی گونه هام میذاری که یعنی داری بوس میکنیماچماچماچماچماچماچماچماچ(هرچند باید حواسمو جمع کنم یه وقت گاز نگیری ). جوجه من این کارت همه سختی ها و غصه های آدمو یک مرتبه محو میکنه.

دیروز با بابایی داشتیم خونه تکونی میکردیم و برخلاف بقیه ی جمعه ها تا شب خونه بودیم . بعداز ظهرش که بیدار شدی به بابایی گفتی دددددددر!!! آخ که من قربون اون صدای ظریفت برم تا رفتیم خونه مادرجوون کلی ذوق کردیث و کلی با مسیح بازی کردی .قثجوجه اینقدر بلند و از ته دل میخندیدی که من از شوق و ذوقت خنده ام میگرفت. قهقهههورا

از کلمه هایی که یاد گرفتی : آلبالو (میگی آبال) ، سبز ، آبی و خداییش بقیه اشو هر چی فکر میکنم یادم نمیادماچ

یه کارایی هم خیلی وقته بلدی که قبلا یادم میرفته واست بنویسم مثل اینکه دستتو بذاری روی دماغ من و من بگم هییس و بعد من دستمو بذارم و تو بگی هیس! راستی لگوهاتم روی هم میذاری و میگی دست تا واست دست بزنم . قربونت برم شیرینمبغل

خوب حدود ده دوازده روز مونده به شروع سال 92 . خونه تکونی مون دیگه مراحل آخرشه . مونده سبزه بندازیم . گل بخریم . وااااااااااااااااای امسال سه تا ماهی میخریم . تدارکات هفت سین و البته به یاری خدا امسال شیرینی عیدمونومیخوام خودم بپزم.

دیگه وبلاگت حسابی عطر و بوی عید رو گرفته.صث

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دایی سعید
19 اسفند 91 18:05
خب حدّاقل یادش بده کسایی که گوششو می‌خورند هم بوس کنه


نچ نچ نچ فقط مامانشو باید بوس کنه
خاله مرضی
21 اسفند 91 9:23
جوجه طلایی بلاخره مامانت اومد وبلاگتو به روز کرد مردیم هر روز سر زدیم و مطالب قدیمی رو خوندیم. جوجه خوش به حالت با این مامان خوش ذوق و زرنگت. خاله که هنوز خونه تکونیشو نکرده تازه هم فکر نکنم برسم. سفره هفت سین هم نداریم چون سال تحویل خونه نیستیم. ولی عوضش میایم خونه شما و کلی حال و هوای عید می گیریم. با اون لباسای خوشگل که خاله زری واسه تو و مامانیت دوخته بیایم ببینیم دست پخت مامانت تو شیرینی پختن هم مثه غذا پختن خوبه؟ جوجه طلا، فدای اون خنده ها و ذوق کردنات بشم که تا میام خونتون نمیذاری من کیفیمو بزارم زمین و خودتو میندازی تو بغل خاله و کلی هاهاهاها میکنی. قورتت میدم هاااااااااا

ممنون از روحیه ای که میدی خاله جووووووون