سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

انفجار واژگان

1392/5/2 15:02
نویسنده : مامان طلا
162 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربون اون زبون شیرینت برم من الهی ،گل پسرم ، قند عسلم. آخرش یه روز درسته قورتت میدم حاشو میبرم.نیشخند

از اونجاییکه در هفته اخیر کلمات قلمبه سلمبه زیادی  ازت شنیدیم لذا آقای پدر محترم دلشون واست غش میره و با کلی ذوق و شوق پا به عرصه خونه میذارن! بغلهر چند شیرین زبونی های حضرتعالی هنوز مسبب زود اومدن آقای پدر نشده و من وشما کماکان با همدیگه در خانه به سر میبریم.ناراحت

یه روز ظهر که باباییت تازه از خواب بیدار شده بود دویدی بالای سرشو میگی سلام سلام ، صبح بخیر ! قهقههخنده

پریشب گذاشتمت روی پام و در حین دیدن فیلم داشتم میخوابوندمت یهو میبینم واسه خودت داری لالایی میخونی : گنجیشک لالا ، آمد دوباره مهتاب بالا .متفکر کل این جمله رو بدون وقفه چندین بار خوندی و من از شدت ذوق صداتو ضبط کردم .ماچ

چند روز پیش که میخواستم بذلرمت خونه خاله باباییت توی ماشین ازت میپرسه سپهرجان چه خبر ؟ یهو دیدم میگی سلاااااااااامتیییییییییی. آخه نه من میخوام ببینم حق ندارمواسه این شیرین زبونی هات درسته قورتت بدم؟ زبان

باخاله مرضی که تلفنی حرف میزنی بعد سلام واحوال کردنای مفصلت میگی عمو خوبه؟ آخه مگه تو دکتری وورووووجکم .چشمک خلاصه که با شیطونیات و خوش اخلاقیات و اون زبون عسلیت حسابی جا تو دل همگی باز کردی و روزی نیست که تلفن خونه ما واسه خاطر عزیزت زنگ نخوره.بغل

دوست دارم هزار تا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دایی سعید
2 مرداد 92 21:46
دوباره می‌خواد تا این دفعه که داییش بیاد اندازه یه سال همه چیو عوض کنه.


دایی یعنی نه به اندازه یه سال بلکه چندین سال عوض شده در طول این چند روز. فقط کافیه یه چیزی تو تلویزیون بگن تا آقا طوطی بشه. امروز هی میگفت داداش خوب که فکر کردم دیدم چند دقیقه قبل از تلویزیون شنیده
خاله مرضی
5 مرداد 92 10:35
جوجه بلا، من فدات بشم الهی خاله تو بزرگ بشی چی میشی؟؟؟؟؟ بلبل زبونی هات باعث میشه همچی که یه روز نبینمت انگار صدسال طول کشیده. نازنین پسر، مامانت ننوشته که تا می رسی خیابون جانبازان می فهمی که میخوای بری خونه خاله و میگی "خاله مرضی" تازه اونشب تو ماشین ما هی میگفتی کولر کولر و من نمی فهمیدم چی میگی بعدش با جدیت گفتی "باد" که خاله بفهمه منظورت چیه الهی من فدات بشم که حرفاتو ترجمه هم می کنی شیطون بلا...
مامان کورش
6 مرداد 92 0:03
عزیزم
ماشااله چه شیرین زبونی. جمله هم می تونی بگی! مامانی اسپند یادت نره.


ممنون عزیزم جمله هایی که میگی اکثرا دو کلمه ایه . ولی استثنا گنجشک لالا رو کامل میخونه