سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

باز هم بیماری

1392/8/15 13:53
نویسنده : مامان طلا
134 بازدید
اشتراک گذاری

سپهر عزیزم بازم خاله هنوز از بیماری قبلی خوب نشده دچار بیماری دیگه ای شدی! متفکرنمی دونم چی شده اینقدر بدن کوچولوی تو ضعیف شده و هر روز یه بیماری میگیری. یکی دو ماهی هست که فکر کنم حتی یه روز هم خوبِ خوب نبودی و همش درگیر بیماری شدی.گریه فوت پدربزرگت هم یه استرس بزرگی بود برای بابائی و مامانیت که بیچاره ها با بیماری تو همراه بود.دل شکسته نمی دونم خاله چی شده که به قول مامانت بدبیاری پشت بدبیاری آوردین. اما بازم خدا رو شکر که بیماری تو همین بیماریهای فصله و قابل درمان. جوجه من فقط دیگه فکر کنم همون 10 کیلو مونده باشی و بازم اگه بری رو وزنه مثل همیشه ازت می پرسیم سپهر چند کیلوئی میگی 10 تا و اینبار هم درست از آب در میاد چون این چند وقت هیچی رشد نکردی.خنثی من برات دعا میکنم که این روزهای عزیز که روزهای عزاداری امام حسین (ع) هست تو خوب بشی و یادبگیری چطوری این روزا عزاداری می کنن مردم و تو هم حسین حسین بگی نازنین پسر.قلب فدات.

پی نوشت: به خاطر گل روی مامان طلا من فونت این متن رو 3 کردم از خود راضی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دایی سعید
16 آبان 92 1:35
خاله سوسکه پا کوتاه )
مامان محمد پارسا
22 آبان 92 19:58
سلام انشاالله زود زود خوب می شی خاله جون
مامان طلا
24 آبان 92 12:17
مرسی مامان محمد پارسا خوشحالم دوباره میبینموتون