سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

پسر مسلمان من

1390/6/1 11:14
نویسنده : مامان طلا
160 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزززززززززززززززززززززم اد

خوبی شیطون ؟ تو دل مامانی بهت بد نگذره ؟غاب

دیروز دوتایی با هم تو ماه رمضون اولین روزه مونو گرفتیم . قربون شکل ماهت برم که اینقدر خوشحالی میکردی و دیروز منو لگد بارون کردی . و

انگاری میخواستی به من ثابت کنی حالت خوبه خوبه .  قلذنمیدونم شایدم گشنه ات شده بود ؟تا

خاله مرضی ات هم کلی شب احیا دعامون کرده بود. دستش درد نکنه ذق

ولی من که خیلی بهم خوش گذشت . خیلی ها هم دعوام کردن ولی مهم نیست . به ما دوتا که حسابی چسبید . باباییت هم کلی ذوق کرد که براش لگد میزنی.لذا

دوووووووووست دارم هوارتا . تار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آرمین
1 شهریور 90 11:20
وبلاگ جالبی دارید موفق باشید به ما هم سر بزنید
دایی سعید
1 شهریور 90 12:21
خدا مرگم! چرا روزه گرفتی؟


اشکال نداره داداشی تازه هر سه شب قدر هم با من شب زنده داری کرد اصلا هم خوابش نمیومد
مامان نی نی گولو
4 شهریور 90 16:48
سلام عزیزم قبول باشه انشا الله اما زیاد به خودت فشار نیار نی نی شما هم مثل نی نی من کلاس کاراته میره ؟؟؟
مامان نی نی طلا
5 شهریور 90 0:50
خوش به حالتون که روزه گرفتین،منم خیلی دلم میخواد روزه بگیرم ولی بابای نینی نمیذاره


عزیزم ممنون شوهر من هم خیلی تلاش کرد جلومو بگیره ولی نتونست انشااله تو هم نی نی ات که اومد شروع کن البته نه اوایلش هاااااااااا .
مامان امير محمد
5 شهریور 90 10:07
سلام مامان طلا جون و پسر گل ناز نازيش
اول از همه مامان وباباشدنتون رو بهتون تبريك مي گم بعد هم وبلاگ پسرت مبارك باشه ، اميدوارم به سلامتي اين دوران رو پشت سر بزاري.
من وبلگتون رو لينك مي كنم .


ممنون عزیزم شما لطف دارید فقط بی زحمت آرس وبلاگتون رو توی نظرات زیباتون بگذارید تا از وبلاگتون دیدن کنیم. مرسی
خاله مرضی
5 شهریور 90 14:10
فدات بشم خاله. تازه اومده خونه من قهرمان بازی درآورده کلی مهمون داری کرده پسره بلا. خاله جون تو دل مامان خوب شیطونیاتو بکنی که اومدی بچه سر به راهی باشی هاااااااا. فدات بشم.


خدا نکنه خاله ای بله دیگه ما واسه خودمون مردی شدیممممممممممم