سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

هفته بیست و سوم

1390/6/6 11:12
نویسنده : مامان طلا
227 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااام عزیز دلم لا

خوبی مامان ؟ بهت خوش میگذره مرد کوچک من ؟

عزیز دلمی تو که چند روزه به صدای مامانت حساس شدی و وقتی من حرف میزنم شروع میکنی به خودنمایی . بلا از حالا که نمیخوای بگی هیس همه توجه تون به من باشه بغادئ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تو الان حدودا سی سانت قد و نیم کیلو وزن داری کم کم داری واسه خودت مردی می شی ها !ا 

چند روز پیش رفتیم دکتر تا ازش اجازه بگیریم واسه اول مهر تو رو ببریم مشهد . با کلی شرط و شروط دکتر موافقت کرد اما هنوز یه همسفری پیدا نکردیم فب5

تو دعا کن یکی پیدا بشه با ما بیاد تا من تو مسافرت خیالم راحتتر باشه . اد

دوست دارم جیگرکم مراقب خودت باش .ب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مریم مامانی ستایش
6 شهریور 90 11:51
انشاالله همسفر هم پیدا میشه. التماس دعا


مرسی دعا کنید پیدا بشه که اگه نشه احتمالا سفر کلا کنسله
دایی سعید
6 شهریور 90 14:55
سلام دایی! خوبی عزیز دلم؟
نفس تو چقدر زود داری بزرگ میشی دایی! دلم برات تنگ شده کوچولوی عزیزم. پسر خوبی باش و شیطونیاتو بزار واسه وقتی اومدیم پیشمون باشه؟


سلام دایی جون سعید
خوبی ؟ باشه شیطونیامو نگه میدارم واسه بعد به شرطی که تو بیای اینجا درس بخونی . دل من و مامانی و بابایی واست تنگیده زودی بیا پیشمون
بووووووووووووس

زن عمو
7 شهریور 90 14:20
سلام عزیزم کاش خودت اینجا بودی و به مامانت میگفتی این سفر و بیخیال شه آخه میترسم تو اذیت بشی انشاالله سه تایی با هم برین وبلاگ با مزه ای داری فینگیلی


سلام شماها که نیومدین با مامان من برین بیچاره مامانم فعلا که سفرشون تق و لق شده از جانب من پسر عموم رو حسابی ببوسین و یه گاز گنده ازون لپاش بگیرین


مامان آریا
8 شهریور 90 10:31
رفتین مشهد التماس دعا.ایشالله نی نی همیشه سلامت باشه .با اجازه لینکتون میکنم


مرسی لطف دارید
مامان نی نی گولو
9 شهریور 90 22:35
سلام
انشاالله سفر به سلامت باشه ما رو هم دعا کنید عیدتون مبارک


عید شما هم مبارک

مامان نی نی گولو
11 شهریور 90 14:20
سلام عزیزم
انشاالله که سفر بی خطر باشه مواظب خودتون باشید التماس دعا


مرسی دعا کنید بشه بریم

خاله جون مرضی
13 شهریور 90 12:21
سلام عزیز دل خاله. خودم و عمو مهدی میبریمت مشهد غصه نخوری ها


سلام خاله جون مرسی منم قول میدم پسر خوبی باشم و اونجا کسی رو اذیت نکنم




سرور
17 شهریور 90 19:04
اومدی مشهد به ما هم سر بزن خانم


عزیز دلمی مشهدمون کنسل شد اگه خدا بخواد میریم شمال