سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

هفته بیست و چهارم

1390/6/14 14:00
نویسنده : مامان طلا
238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی نتلر

قربونت بشم که روز به روز داری بزرگتر میشی .نا تنر

گلکم چند وقتیه واست چیزی ننوشتم . آخه سرما خوردم و حالم اصلا خوب نبود . نتلهعف

اما دیگه امروز دلم واست پرپر میزد .ناب

چند روز پیش رفتیم واست کلی اسباب بازی های رنگاورنگ خریدیم. نمتلتو هم که عین مامانت عشق خرید داری کلی اون روز تو دلم ورجه وورجه کردی. قربونت بشم جیگرطلای من. 

سرویس کالسکه ات رو خریدیم تخت و کمدت هم قراره تا بیست و پنجم بیاد. گل پسرم من دوست ندارم عکساشو تو وبلاگت بذارم. انشااله خودت میای میبینی. 

خوب من برم یه کم استراحت کنم . تو هم حسابی مواظب خودت باشیا لذب

هزارتا بووووووووووووووووووس  لز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آریا
14 شهریور 90 17:53
خدا بد نده.ایشالله زودی خوب شی که گل پسرمون اذیت نشه...


آخه نامردا من دارم اذیت میشم شما به فکر این گل پسرید !!!!!!!!!!!!!!!شوخی کردم مرسی که به فکرید
خاله جون مرضی
14 شهریور 90 17:55
خاله ای اگه دیر بیای خودم همشو میارم خونمونا!!!!


خاله جون تو یه نی نی هlبازی من بیار اون موقع من همه اسباب بازی هامو میدم بهش



مامان نی نی گولو
17 شهریور 90 14:07
سلام عزیزم خدا بد ندهانشاالله زودی خوب شی خاله جونی من دلم میخواد اشباب بازی نی نی لو ببینم
مامان نی نی گولو
17 شهریور 90 17:36
سلام عزیزم
مرسی سر زدی چشم به توصیه ات عمل می کنم منتظر عکساش هم هستیم


آخه مامان نی نی گولو جون من با خودم فکر میکنم خیلی ها شاید نتونن واسه نی نی های نازشون از این وسایل بخرند و درستش نیست که عکسی گذاشته بشه اومدید اصفهان تشریف بیارید ببینید