سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

نازنین پسر

1390/6/27 11:16
نویسنده : مامان طلا
228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم یب

خوبی نازنینم ؟ دیشب با باباییت رفتیم دکتر به امید اینکه ببینیمت آخه دفعه قبل خانوم دکتر گفته بود اینبار میخواد سونو کنه و منو بابایی هم با کلی ذوق رفتیم که تو رو ببینیم . ولی خانوم دکتر گفت حالت خیلی خوبه و نیازی به سونوگرافی نیست . یه کم تو ذوقمون خورد که نشد ولی همین که تو صحیح و سالمی خدا رو شکر . بیل

منم همه چیزم نرمال بود و پییییییییییییییییش به سوی مسافرت . یقب

راستی قراره فردا پس فردا هم تخت و کمدت رو بیارن . مامانی خیلی سرم شلوغه . اصلا نمیدونم باید از کجا شروع کنم .میخوام قبل از چیدن وسایلت اتاقو خونه تکونی کنم .بریرت لبذ

کاغذ دیواری ، پرده واااااااااای چقدر سرم شلوغه . تازه واسه فرش کف اتاق هم هنوز هیچ فکری نکردم؟ باید وسایلت رو بچینم ببینم چقدر جا اضافه میاد . متفکر رذ

دعا کن کم نیارم . بتونم همه کاراتو خودم انجام بدم . 

گل پسرم مواظب خودت باش و حسابی مامانو با ورجه وورجه هات خوشحال کن . بیل

دووووووووووست دارم قد یه دنیا.بل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دایی سعید
27 شهریور 90 23:58
ای بابا، مگه قرار نبود این کارا رو یه وقتی بکنین که منم باشم؟ البته بهتون حق میدم، من که کارام معلوم نیست.
دایی بیا بریم سفر، یادت باشه دفعه اولی که خواستی بری دریا منم بیام که حسابی ببرمت تو آب


یعنی دوست داشت بیای سونو ؟ نگفته بودی ؟