سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

مبارک تخت و کمدت باشه عسلم

1390/6/29 11:32
نویسنده : مامان طلا
252 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسری نتبیا ف

قربونت بشم من. دیروز بابایی رفت تخت و کمدت رو آورد . خیلی خوشگله . مبارکت باشه نفس مامان. تنیبل

میذاری منم بیام توش بخوابم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چشمکزبان

دردت به سرم من و باباییت که خیلی ذوق کردیم . خداکنه تو هم که میای ازش خوشت بیاد . تبند

دایی سعید امروز حسابی جات خالیه واسه کمک . آخه هنوز کمدهاش توی پارکینگه . چند نفر کمک میخوایم سرشو بگیرن یه کم بدباره. 

لات

دووووووووووووووووووست دارم هوارتا لبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله مرضی
29 شهریور 90 13:15
مبارکهههههههههههههههههههههه. خاله خودمون میایم میاریمش بالا واست. فدات


مرسی خاله جونی راضی به زحمت تون نیستیم
زن عمو
29 شهریور 90 14:18
مبارک باشه امیر امروز با تعجب نگاشون میکرد و میگفت نی نی عمو بابا پس این عمو محسن چکاره اس میگم عصر بیاد کمکتون حالا کی بیایم ببینیم دلمون آب شدا


عزیزمییییییییییییی هر وقت خونه بودی بیا ببین شوخی کردم هر وقت دوست داشتی بیا منتظرتم





دایی سعید
29 شهریور 90 18:46
مامان نی نی گولو
1 مهر 90 1:08
سلام عزیزم
مبارکه انشاالله قند عسل هم که اومد خوشش بیاد


مرسی خداکنه
مامان آریا
1 مهر 90 14:42
مبارک گل پسری... ایشالله هر وقت توش بخوابه خوابای خوب ببینه


مرسیییی
مامان نی نی گولو
3 مهر 90 19:41
مامان نی نی گولو
8 مهر 90 15:47
سلام عزیزم
خبری نیست ازتون کم پیداین؟ امیدوارم شما و نی نی سلامت باشید


سلام گلم من و نی نی ام رفته بودیم یه هفته ای مسافرت