سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

هفته بیست و پنجم

1390/6/30 20:00
نویسنده : مامان طلا
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی من تنا

خوبی جیگرم ؟ بل رلجحچ-

قربون شکل شما ما بریم که روز به روز بزرگتر و شیطونتر میشی عزییییییزم  تانتا

قربون موهات بشم که حالا هم رنگ گرفته هم حالت فسقلیییییییییییییییی کنت

امروز با باباییت رفتیم آزمایشگاه و بالاخره آزمایش های سه ماهه دوم بارداری رو دادم. دعا کن مشکلی نباشه تا بتونیم اول مهر با همدیگه بریم مسافرتغعلت تاذ

جیییییییییییییییییییگر طلای من دیروز واست یه کتاب لالایی های کودکانه (پسرانه )خریدم و کلی واست لالایی خوندم. نت

مواظب خودت باش پسرک مهربون مامانی تک 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نی نی گولو
20 شهریور 90 19:05
سلام فرشته خاله 25 هفتگیت مبارک
مامانی منم برای نی نی گولوم کتاب می خونم و احساس می کنم خوشش میاد
انشاالله جواب آزمایشات خوب باشه


مرسی گلم دنبال یه سری کتاب لالایی میگشتم که قدیمیه و مال بچگی های خودمه شعراش خیلی موزون بود اما اینایی که گرفتم چندان به دلم ننشست
زن عمو
20 شهریور 90 23:23
انشاالله جواب آزمایشات خوب باشه و سفرتون هم جور بشه منم فردا خاله میشم البته 3 هفته زودتر تازه بعدشم زن عمو میشم دلت بسوزه


عزیزم ایشالا به سلامتی دیدم پیدات نیست حدس زدم خواهرت دیگه داره نی نی دار میشه ایشالا که مادر و فرزند سالم باشن سلامشون برسون از جانب منم نی نی تازه وارد رو ببوس
خاله مرضی
21 شهریور 90 13:52
خاله این مامانیو بابائیت فکر کردن یکی میخواد تو دنیا بچه دار شه اونم اونان اینقد استرس دارن. بگو ای بابا منو از الان اینقد لوس نکنین من حالم خوبه خوبه


خاله ای خب چرا نی نی دار نمیشین که حال مامان بابای منو درک کنین ؟ منم تنها نمونم
دایی سعید
21 شهریور 90 16:41
هه هه، دایی این خاله و مامانتو ول کن، به دنیا که اومدی خودم برات از این خوراکی‌های کثیف می‌گیرم که با هم بخوریم حال کنیم، ولی به مامانت نگیا!
مامان آریا
22 شهریور 90 18:06
وااااااااااقعا مسافرت؟
ولی تو رو خدا خیلی مواظب نی نی باش.
منم میخواستم برم ولی مامانم نذاشت .حالا ایشالله به شما خوش بگذره دوستان به جای ما


آخه من با مامانم اینا میرم امید به خدا