سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

هفته بیست و هفتم

1390/7/10 12:22
نویسنده : مامان طلا
168 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسری الیز

خوبی مامانی ؟ مسافرت خوش گذشت ؟ 

به من که حسابی فاز داد بعد از کلی وقت یه آب و هوایی عوض کردم . حسابی بارون خوردیماااا.اتر

مامانی دعا کن اینجا هم بارون بیاد که زاینده رود باز دوباره پر از آب بشه .

خوب دیگه وارد هفته بیست و هفتم شدیم و تو دیگه واسه خودت آقایی شدی . قربون پسر خودم بشم من که اینقدر فهمیده است و حسابی فکر میکنه .تلذ مامانی فدای سکسکه های کوچولوی شما بشه پسرکم. تا الز

چقدر زود گذشت . یه چیزی حدود 12 هفته دیگه بیشتر  به اومدن شما نمونده. منم حسابی خوشحالم . تا

مواظب خودت باش عسلکم ذط

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله مرضی
9 مهر 90 11:01
سلام خاله. سفر بخیر. خوبی؟ حسابی بهت خوش گذشت با ما مگه نه؟ خاله تو این یه هفته کلی بزرگ شدی انگار پلو عدس خیلی دوس داری آره؟ ایشالله سال دیگه بازم میریم تو بارون و مه کلی صفا میکنیم. فدات


سلام خاله جونی . بله پلو عدس خیلی دوست دارم . مامانم هم بهم قول داده این هفته یه سه چهار باری برام پلو عدس بپزه.من قول میدم تا سال دیگه این موقع حسابی بزرگ و شیرین بشم تا شما هی منو با خودتون ببرید تو کوه و کمر



دایی سعید
10 مهر 90 18:03
ازش بپرس، دلش الان واسه دست من تنگ شده، همه‌ش احساس کمبود می‌کنه!


آیییییییییییییییی گفتی !!!!!!


مامان آریا
10 مهر 90 19:38
سفر بخیر عزیزم...
ماجرای پلوعدس چیه



ممنون ما تو سفرمون به طور ناخواسته و البته کاملا اتفاقی حدود پنج باری پلو عدس خوردیم

مامان آریا
12 مهر 90 16:54
عجججججججججججب... نوووووووش جونتون