سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

تاسیانه

1390/7/13 10:12
نویسنده : مامان طلا
1,245 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی تگ

خوبی پسرم ؟ اتل تو دل مامانی بهت خوش میگذره ؟ فکر کنم دیگه کمک کم داره جات تنگ میشه ها؟ 

لابد کمتر تو دلم جا واسه شیطونی کردن داری ؟ فای اس

دیشب مادرجون و خاله ها اومده بودن خونمون . بنده خدا ها کلی زحمت کشیده بودن واسه گل پسری تاسیانه آورده بودن . من از طرف خودم و شما ازشون تشکر میکنم که اینقدر هوامونو دارند. لای

چند روزیه که بالای دلم اندازه یه دایره کوچیک درد میکنه . مادرجون میگه این جای کله فسقلی توئه. قربونت برم من عزیزم با اون کله کوچیکت. یهو هوس نکنی هد بزنی پسرم. اونوقت دل من فکر کنم بترکه. تال

بابایی هم این چند وقت دستش به اتاق شما بند بوده تا حسابی خوشگل بشه . بنده خدا خیلی این چند وقته بهش سخت گذشته. براش دعا کن و قول بده وقتی میای پسر خوبی براش باشی . لاز الی

دوست دارم عزیز دلم. غب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

دایی سعید
13 مهر 90 12:08
رادین
13 مهر 90 12:28
سلام
من رادینم.
یک ماه از شما بزرگترم ولی تقریبا همسنیم
وبلاگ زیبایی دارید. لینکتون کردم


سلام ممنون لطف دارید
زن عمو
15 مهر 90 7:54
سلام عزیزم دیروز اتاقتو دیدم خیلی خوشگل شده دست مامان و بابا درد نکنه.

سلام زن عومی عزیزم مرسی چشماتون قشنگ میبینه

مامان آریا
15 مهر 90 8:39
هوراااااااااااااااا نی نی طلا داره بزرگ میشه حالا اومد و سر بچه خارید مجبوره هد بزنه دیگه


اوا مگه شما اگه سرتون خارید میکوبیدش به دیوار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مامان آریا
15 مهر 90 20:50

من که نه ولی بچه که با دست نمیتونه بخارونه
کنترل کردن دست جزو مهارتهای بعد از بدنیا اومدنه