سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

هفته بیست و نهم

1390/7/24 15:12
نویسنده : مامان طلا
219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی یه دونه ام ، گل گلدونم gf

خوبی عزیز دلم؟ عاشقتم که اینقدر بزرگ شدی !!!!!!!!nhv

گلکم دیشب رفتیم دکتر . گفت پسری حسابی بزرگ شده . انگاری تشنه ات شده بود داشتی حسابی آب میخوردی. fgbخانوم دکتر چونه ات رو نشون داد . دماغت رو و اون لبای قلوه ایتو.ty واااااااااااااااای که چقدر خوشگلی تو . البته مامان بیسوادت که هر چی خانوم دکتر نشون میداد نمی دید ولی شنیدنش واسم لذت بخش بود.

تو ماه منی عزیزم. 

راستی یه خبر خوش اونم این که داره به همبازی هات روز به روز اضافه میشه . امیر کوچولو (پسر عموت ) داره از تنهایی در میاد و مامانش میخواد واسش یه فرشته بیاره . یه فرشته مثل تو.thr

تازه یکی از دوستای خودم هم بارداره. واااااااااااااااااااااااااای که چقدر ستاره داره به آسمون اضافه میشه.rt

انشاله که همه نی نی ها سالم و صحیح بیان تو بغل مادر و پدرشون و خونه هاشونو غرق شادی کنن. rg http://niniweblog.com/images/smilies/other/other%20(93).gif gf gr

دوسسسسسسسسسسسسست دارم عزیز دلم gfh

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

دایی سعید
24 مهر 90 17:54
قلپ قلپ آب می‌خوری دایی؟!


بله بله بله حسابی نی نی مون تشنه اش بوده!!!!!!!!

زن عمو
25 مهر 90 0:03
وای خدایا دیگه چیزی به امدن نی نی نمونده خیلی براتون خوشحالم ولی برای خودم پر از استرس هنوز نتونستم هضمش کنم


هضم کردن نداره که زن عمو . فقط کافیه مثبت فکر کنی . یه ستاره داره به آسمون خونتون اضافه میشه . انشااله که براتون برکت داشته باشه

خاله مرضی
27 مهر 90 8:25
خاله این مامان بابا میخواستن تو رو با یه نی نی دختر عوض کنن من نذاشتم
مامان رادین کوچولو
29 مهر 90 12:31
سلام مامان طلا جون.کاملا درک می کنم که چه لذتی داره دیدن این نینی کوچولو.امیدوارم در سلامت کامل ای دوران رو به پایان برسونی.


مرسی گلم
خاله مرضی
30 مهر 90 13:59
آسمونت ستاره بارون عزیزم