سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

عیدت مبارک پسر گلم

1390/4/25 9:50
نویسنده : مامان طلا
165 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی niniweblog.com

امشب شب نیمه شعبانه و من و تو تو خونه تنهایی با همدیگه جشن میگیریم  niniweblog.com

آخه امشب باباییت تا دیر وقت سرکاره . بنده خدا دوست داشت مرخصی بگیره ولی من نذاشتم . گفتم برو مثل یه مرد برای آینده زنگیمون کار کن و من تو هم قول دادیم مثل یه مرد خونه بمونیم و غر نزنیمniniweblog.com تازه قراره روز عید هم خونه بمونیم سه تایی با هم خلوت کنیمniniweblog.com 

قربون گلکم برم من که اینقدر مظلومه و اصلن مامانشو تا حالا اذیت نکردهniniweblog.com

عیدت مبارک پسرم . مواظب خودت باشیا ناقلاniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دایی سعید
27 تیر 90 16:07
دایی یادت باشه مامان و بابات ما رو به خاطر تو قال گذاشتن