سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

عید غدیر خم یادگار جاودانه عشق ما

1390/8/24 12:38
نویسنده : مامان طلا
229 بازدید
اشتراک گذاری

غا

سلام گل پسرم

خوبی مامان جان ؟ عیدت مبارک پسر گلم .

من

امروز عید غدیر خم است و علاوه بر این که روز بزرگیه برای ما تداعی کننده اولین روز آشنایی مونه . عشق من و باباییت 7 سال پیش در چنین روزی آغاز شد. عزیز دلم تو حاصل این عشقی و برامون خیلی عزیزی.

گل پسرم این روزا حسابی شیطون شدی و خودتو حسابی واسمون لوس میکنی.  ابله مژه

دوست دارم هواااااااااااااااااااارتا ماچ

ح

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دایی سعید
24 آبان 90 14:41
هفت سال!
پوف...


پوووووووووووووووف به خودت
مامان محمد پارسا
27 آبان 90 11:02
سلام عزیزم وای ناناز شما هم شیطونه مثل نی نی من امیدوارم دنیا میان آروم باشن و مامانشون رو اذیت نکن مواظب خودت باش گلم
خاله مرضی
27 آبان 90 13:03
خاله جون فدات بشم چند وقت بود وقت نکردم بیام وبلاگت سر بزنم. فدات بشم که اینقد مامانتو اذیت میکنی افرین