سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

هفته سی و پنجم

1390/8/28 16:14
نویسنده : مامان طلا
231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم فا

وااااااااااااااااااااااای که دیگه افتادیم به روز شماری برای اومدن شما . اگه بدونی چه حسی دارم . فا لا

اگه بدونی چقدر دلم واست تنگ شده ! افلاگه بدونی چقدر دلواپسم واست . پسر گلم چند روز پیش رفتیم دکتر ، اما خانوم دکتر گفت اصلا وزن اضافه نکردی منم حسابی نگرانت شدم مضاف بر اینکه خانم دکتر رفت مسافرت تا بعد از عاشورا تاسوعا . مامانی خیلی دلم واست شور میزنه آخه دو روزه حرکتات کم شده باز دیشب یه خودی نشون دادی اما الان حسابی نگرانتم از صبح تا حالا اصلا تکون نخوردی . قل 

تو رو خدا مراقب خودت باش و نذار من تو این مدت حرص بخورم. آفرین پسر حرف گوش کن من . فا

تغییر و تحولات پسر گلم در هفته سی و پنجم :

كودك شما در حال بزرگ شدن است! وزنش بيشتر از 2250 گرم شده و طول بدن او هم كمي بيشتر از 45.7 سانتي متر است. هرچند رحم شما جاي گرم و نرمي است، اما چون فضاي داخل رحم كمي كوچك است كودكتان نمي تواند در آن شيرجه بزند يا غلت بخورد! البته او همچنان به لگد زدن ادامه خواهد داد. اكنون كليه هاي او كاملا رشد كرده اند و كبد او نيز مي تواند مقداري از ضايعات بدن را فرآوري و دفع كند. رشد فيزيكي كودك شما تقريبا به پايان رسيده است و او در چند هفته آينده فقط وزن اضافه خواهد كرد.
اف

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

دایی سعید
28 آبان 90 23:01
ایشالا که پسر گلمون سالم و سر حال به دنیا میاد
زن عمو
29 آبان 90 23:36
عزیزم نگران حرکتاش نباش خوب توپولو جاش تنگ شده دیگه استرس به خودت راه نده





خاله مرضی
30 آبان 90 16:02
غصه نخور مامانی اینپسر شیطون جاش واسه تکون خوردن داره تنگ میشه. سپهر جون خاله اگه نمیتونی وول بخوری لگد بزن باشه

باشه
مامان محمد پارسا
2 آذر 90 11:05
سلام عزیزم
وای ای پسل شیطون تو هم سر به سر مامانی می زاری شما پسلا چرا با احساسات ما مامانا بازی می کنین مواظب خودت باش عزیزم راستی تاریخ زایمانتون رو کی گفتن ؟؟


مرسی گلم . والا قبلا دکترم گفته بود 5 دی + و - 7 روز ولی فعلا که دکتر رفته مسافرت منم گذاشته تو خماریش