سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

هفته سی و هشتم

1390/9/19 11:41
نویسنده : مامان طلا
147 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزییییییییییزکم  فل

خوبی مامانی ؟ فدات بشم من پسر طلا . تار

اگه بدونی چقدر دلم واست تنگ شده ،عل دیشب از فکرت تا ساعت دو و نیم خوابم نمیبرد. وای که چقدر دوست داشتم اینجا بودی . قلب

تو هم که روز به روز داری شیطونتر و بلاتر میشی . ترن تافدای اون انگشتای کوچولوت بشم که میچسبونی به دلم و وقتی باهاشون بازی میکنم کلی خوشحالی میکنی و بدون اینکه دستتو برداری همه جای بدنتو واسم تکون میدی. ماچماچماچماچماچماچماچ

دیگه واقعا تحمل دوریت برام سخت شده . لبباباییت هم بی طاقت تر از من.

تنذ

آخر هفته نوبت دکتر داریم قصد داشتیم امروز بریم ولی امشب ماه گرفتگیه و به صلاح نیست از خونه بریم بیرون. دعا کن این دلای کوچولومون طاقت بیاره و صبر کنیم سر نوبت خودمون بریم دکتر . 

و اما هفته سی و هشتم زندگی جنینی پسر ما :

 

ععععععععععع

كودك شما حسابي چاق شده است! او بين 2720 تا 3400 گرم وزن دارد (پسرها معمولا كمي سنگين تر از دخترها هستند) و طول بدن او نيز بين 48.2 تا 50.8 سانتي متر است. او مي تواند خيلي محكم چنگ بيندازد كه اين را هم به زودي مي توانيد با انگشت خود امتحان كنيد! اندامهاي او كاملا رشد كرده و در مكان نهايي خود قرار دارند. ولي ريه ها و مغز او هرچند به اندازه اي رشد كرده اند كه بتوانند فعاليت كنند اما تا زمان تولد و مدتي پس از آن نيز به رشد خود ادامه مي دهند.
فكر مي كنيد چشمهاي كودك شما چه رنگي هستند؟ ممكن است نتوانيد به درستي پاسخ دهيد. اگر چشمان او قهوه اي باشند احتمالا به همين رنگ باقي خواهند ماند. اگر رنگ چشمانش خاكستري تيره يا آبي پررنگ باشد ممكن است به همين رنگ باقي بمانند و ممكن است تا 9 ماهه شدن نوزاد سبز فندقي يا قهوه اي شوند. اين امر بدان خاطر است كه امكان دارد عنبيه كودك (بخش رنگي چشم او) در ماههاي اول پس از تولد رنگدانه بيشتري ذخيره كند. به همين دليل امكان ندارد كه رنگ چشمهاي او روشن تر يا آبي تر شوند. عنبيه هاي سبز فندقي و قهوه اي بيشتر از عنبيه هاي آبي يا خاكستري رنگدانه دارند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دایی سعید
19 آذر 90 12:27
دایی شیطون پاشو بیا دیگه
هر چی بهت گفتم واسه من یه تکونی بخور که ساکت بودی.
بیا دیگه دلمون تنگ شده.


آخه دایی جون من میخوام خودمو واسه همه لوس کنم تا از حالا حسابی خواستنی بشم ! و همه دلشون واسه اومدنم آب بشه

خاله مرضی
20 آذر 90 12:24
سلاااااااااااام خاله جون. خوبی عزیزم؟ من یه چند وقته که خیلی سرم شلوغ بوده درس و مشقام زیاد بوده نتونستم بیام وبلاگت عزیزم. خوش میگذره شنا میکنی؟ مواشب خودت باش


به به نبودی خاله ببینی این چند وقته من چقدر شیطون شدم !!!!!!!!!!!!!
مامان زهرا نازنازی
20 آذر 90 15:18
سلام خانومی

از آشنایی باهاتون خوشبختم

امیدوارم این روزهای پایانی رو هم با صحت و سلامت طی کنید


ممنون نظر لطفتونه