سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

عشق منی شیطون بلا

1390/9/24 8:50
نویسنده : مامان طلا
249 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی لا

عزیز دلمی تو . نمیتونی تصور کنی چقدر مشتاق دیدنت شدم دیگه هاااااااااا .

حدود یک ساعت دیگه میخوام ببرمت پیش خانم دکتر . میدونی الان چه شکلی ام ؟ 

این شکلی . خوب نگاهم کن خنده

مامانی از شدت ذوق این شکلی شده

قول میدم اومدیم بیام شرح ما وقع رو توی ادامه مطلب بنویسم تا اون موقع حسابی مواظب خودت باش گل پسری

عشق منی تو پسر طلایی. یعنی واقعا تو تا دو هفته دیگه میای پیشمون؟؟؟؟متذ

عزیز دلم دیروز خانم دکتر از وضعیتت راضی بود . منم کلی خوشحال شدم. یه پسر سالم و قوی مثل یه دسته گل. 

باورم نمیشه که اینقدر زود روزها سپری شدن! و حالا دیگه افتادم به ثانیه شماری واسه اومدنت. نرباباییت هم لز من ذوق زده تره و حسابی دلش واست تنگ شده . اهدیگه همه کارامون خدا رو شکر انجام شده و فقط نشستیم منتظر اومدن تو . ن

من تو این دوهفته ذوق مرگ نشم خیلیه !ئاذنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دایی سعید
23 آذر 90 18:22
مامان محمد پارسا
24 آذر 90 11:21
سلام عزیزم
وای وای
سپهر جونم تا دو هفته دیگه میاد خدارو شکر که همه چیز خوبه مامانی نمی دونم اول من عکس سپهر رو می بینیم یا شما عکس پسل منو


خدا کنه سالم باشن هر دوتاشون عزیزن . یه وقت هم عکسشون با هم برسه خدا را چه دیدی !