سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

هفته سی و نهم

1390/9/26 15:41
نویسنده : مامان طلا
179 بازدید
اشتراک گذاری

 غفعتخزلالپسل پسل قند و عسل ایل

سلام مامانی خوبی گلم ؟ خوش میگذره بهت ؟ معلومه که بهت خیلی خوش میگذره چون تو دل مامانی جا خوش کردی و قصد اومدن نداری!لنت ای بابا ما که دلمون واست تنگ شده کی رو باید ببینیم؟ متفکر

قربونت برم که اینقدر شیطون شدی . دیشب خاله زری داشت لباسمو تو تنم پرو میکرد نلتو هم خوشحال از ای طرف به اون طرف میدویدی . آخرشم من نفهمیدم من قراره لباس پرو کنم یا شما فسقل خان ! فکر کنم حسابی از رنگ و آبش خوشت اومده بوداااااااااا .تا

گلکم قراره تو تا دوشنبه هفته آینده بیای پیشمون اما این آخریا هر روزش واسم قد یه سال میگذره . این هفته باباییت عصرکاره و قرار شده من و تو تنها نمونیم یک کم مادرجون میاد اینجا یه کم ما میریم خونشون . زود بیا تا همش مادرجون بیاد خونمون . 

فدات بشم من که اینقدر واسه اومدن ناز داری .

و اما حال و روز شما در هفته سی و نهم :

نتتغغغا

كودك شما آماده است تا به دنيا قدم بگذارد! او به ساختن يك لايه چربي جهت كنترل دماي بدن پس از تولد ادامه خواهد داد؛ اما اكنون حدود 60 سانتي متر طول و 3150 گرم وزن دارد (پسرها معمولا كمي سنگين تر از دخترها هستند). اندامهاي بدن كودك شما كاملا رشد كرده و در محل نهايي خود قرار گرفته اند و با شكل گرفتن يك لايه جديد از پوست زير لايه خارجي فعلي به تدريج پوست جديد جايگزين پوست قديمي مي شود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دایی سعید
26 آذر 90 18:15
دوشنبه؟
خاله مرضی
28 آذر 90 10:41
من فدات بشم که تا هفته دیگه اومدی پیشمون


اوا خدانکنه
مامان محمد پارسا
28 آذر 90 17:57
سلام عزیزم
انشاالله پسل قند عسلت صحیح و سلامت بیاد بغلت تا دوشنبه من تا شنبه برام سخته انتظار چی بشن این روروجک ها نی نی منم این روزهای آخری شیطونیاش چندین برابر شده خاله جونی زودی بیا ما منتظریم


مرسی عزیزم . نی نی ما هم حسابی بلا شده و خودشو واسمون لوس میکنه . فکر کنم واسه اومدن حسابی ناز میکنه