سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

و تو فردا می آیی !!!!!!!!

1390/10/7 13:02
نویسنده : مامان طلا
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم .

خوبی پسرم ؟ دیگه لحظات آخر با هم بودنمونه و یه بغض سنگین راه گلوم رو بسته . دیگه فردا تو دل مامانی نیستی و نمیدونم چرا از حالا من اینقدر دلم گرفته . گلکم خانم دکتر گفت دیگه به صلاح نیست شما بیشتر از این بمونی مثل این که یه چیزی سد راه اومدنت شده ! یه چیزی که منم ازش خبر ندارم . 

مامانی خیلی دوست داشتم اولین کسی باشم که می بینمت . خیلی دوست داشتم زمانی که قدم به این دنیا میذاری و وحشت سرتا پای وجود کوچیکت رو میگیره بغلت کنم تا آرامش بگیری . ولی نشد . خواست خدا این نبود . 

پسرم قوی باش ! من و باباییت همیشه و همه جا در کنارت خواهیم بود. 

دوستت دارم به وسعت دنیایی که خیلی بزرگتر از اینجاست .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زن عمو
7 دی 90 14:35
آخی عزیزم امیدوارم قدمش براتون پر خیر و برکت باشه
دایی سعید
7 دی 90 22:46
رادین
8 دی 90 15:37
سلام گل پسر اومدن؟؟؟ مواظب خودتون باشید. پیشاپیش تبریک میگم
مامان محمدجواد
9 دی 90 15:26
اومـــــــــــــــــــــــــــــــــــــد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان آریا
10 دی 90 10:08
الان دیگه حتما نی نی طلا دنیا اومده قدم نو رسید مبارک امیدوارم ک سالهای سال در کنار هم خوشحال و شاد باشید بیصبرانه منتظر عکساش هستم