سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

مگه اومدن زوریه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1390/10/4 7:53
نویسنده : مامان طلا
230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم ! نفسم ! ماچ

خوبی گلکم ؟ 

عزیزم دیشب با هم رفتیم دکتر خانوم دکتر گفتن شما دیگه خیلی وقت واسه تشریف فرمایی نداری! و اگه تا سه شنبه خودت با پای خودت نیای مجبوریم چهارشنبه به آلات جبر متوسل بشیم !!!!!!!!!!! متفکر

گلکم همه چیز تو ذهنم میگنجید غیر از این . فکر میکردم حداقل تا آخر هفته آینده جاداره واسه اومدن شما. ناراحت

نمیدونم باید خوشحال باشم یا ناراحت. دلم نمیخواست اینجوری بیای ؟ اما انگاری دیگه من هیچ اراده ای از خودم ندارم. کاش تو این چند روز باقیمونده خودت میومدی پیشمون. گریه

داییییییییییی سعید فکر کنم دیگه تو هم باید بند و بساط و جمع کنی و واسه آخر هفته بیای البته اگه شازده کوچولومون نخواد خودش با پای خودش بیاد.ابرو

توکل به خدا ! هر چی اون بخواد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی فری
4 دی 90 7:58
سلام وب قشنگی دارین خوشحال میشم به وب من سر بزنین از طرف یه مادربزرگ
دایی سعید
4 دی 90 9:48
دایی دعا کن من چهارشنبه امتحان نداشته باشم فقط!


دایی تو هم دعا کن پسر ما خودش مثل یه مرد بیاد
مانیا
4 دی 90 14:02
سلام عزیزم. پسرک شما هم که دی ماهیه! چه جالب.... دخمل منم دی می یاد ایشالا.... خیلی خوبه که شما هم بارداریتون سخت نبوده. ایشالا پسملیت هم که اومد بچه داری راحتی هم داشته باشی