سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

هفته چهلم

1390/10/2 15:12
نویسنده : مامان طلا
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم 

خوبی مامانی ؟

طبق سونوگرافی شما الان وسط های هفته چهلمی . داشتم با خودم فکر میکردم چرا اینقدر برای اومدنت عجله دارم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ زود بیای توی این دنیا که چی بشه ؟ فکر کنم تو دلم باشی جات راحت تره . پس هر وقت دوست داشتی بیا !!!!!!!!!!!

هفته چهلم 

تخمين اندازه متوسط كودك شما خيلي سخت است اما يك نوزاد به طور متوسط حدود 3175 گرم وزن و حدود 60 سانتي متر طول دارد. هر روز كه مي گذرد كودك شما كمي بزرگتر مي شود، ناخنها و موهاي او هم به رشد خود ادامه مي دهند. هنوز هم استخوانهاي جمجمه او قدري از هم جدا هستند و اين بدان خاطر است كه جمجمه بتواند كمي فشرده تر شده و به راحتي از مجراي زايمان عبور كند. تا حدود يك سال پس از تولد هم برخي نقاط نرم كه ملاج يا فونتانل ناميده مي شوند در جمجمه او وجود خواهند داشت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهار(مامانی شهراد)
3 دی 90 16:00
سلام عزیزم آپ کردم منتظرتم