سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

پایاااااااااااااااان کار

1390/4/30 22:23
نویسنده : مامان طلا
181 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی سلااااااااامخوبی گلم ؟ ایام به کامه ؟

 این خاله مرضی انگاری از پست قبلی به دل گرفته 

بهش بگو خاله مرضی مامانی فقط گفت نمی دونم چه احساسی داشتین ؟ من که حرفی نزدم 

به دایی سعید هم میگیم دایی جوووووووووووووون سعید تو یه اسم خوب برا مطلب قبلی پیدا کن     اینقده هم به جون مامان با ذوق من نق نزن تو فکر

نی نی ما از مامان فرشته هم به خاطر هم دلیش کمال تشکر را داردتشکر

و اما................

امروز روز آخر کاری من بود و دیگه به خاطر نی نی نازمون قراره نرم سر کار

همه چیز خوب بود  تا اینکه زنگ زدم بجه های دفتر تهرن خداحافظی کنم .اونجا بود که حس کردم چقدر دلم برای کارم تنگ میشه 

بعدشم موقع خداحافظی از بچه های خودمون ،خانم دامک زد زیر گریه و پرید توی دستشویی . منم سریع از شرکت زدم بیرون 

حال و هوای بدی داشت کلی بغضیده بووودم گریه

ولی اشکال نداره گلم من به خاطر تو همه غم و غصه ها رو به جون میخرم .خوشحال

خوب قول بده پسر خوبی باشی و دندونات رو هم مسواک کنی مسواک

میبوسمت عزیزمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دایی سعید
31 تیر 90 4:18
سلام دایی دایی این مامانتو محل نزار، عوض اینکه واسه تو بنویسه داره خاطراتشو می نویسه تپلی این همه آدم منتظر شما شدن خب زود بیا دیگه