سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

پسر طلایی یک ماهگیت مبارک

1390/11/8 11:39
نویسنده : مامان طلا
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عششششششششششقم تا

ط

قربونت بشه مامانی الهی . هنوز باورم نمیشه که یک ماهه تو قدم تو خونمون گذاشتی . فدات بشم من جیگر طلا .

مامانی این هفته قراره ببریمت مسلمونت کنیم (ختنه) . یه هول بزرگی تو دل من افتاده . استرساز فکر ضجر کشیدنت دارم دیوونه میشم . ولی چاره ندارم. سبز

جیگر طلای من امروز دوتا لبخند قشنگ تحویل مامانی دادی که انگار تموم دنیا رو یک جا بهم دادن.عب تازگی ها هم من و باباییت باهات تمرین میکنیم واسه آغون گفتن . که بعد از کلی تلاش یه آغون کوچولو تحویلمون میدی و ما هم کلی ذوقتو میکنیم . بع

خلاصه اینا همه علائم بزرگ شدن گل پسر منه . راستی یکی دیگه از شیرین کاریات خوردن پستونک بدون چون و چرا ست . لاطالبته من که تا بشه بهت نمیدم دوست ندارم بهش عادت کنی . برای فکت هم خوب نیست. 

نمیدونم میتونم امروز ترتیب یه جشن کوچیک و سه نفری رو واست بدم یا نه . برم ببینم چیکار میشه کرد. بای بای 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زن عمو
8 بهمن 90 16:49
عزیزم اصلا نگران نباش مطمین باش هیچ مشکلی پیش نمیاد راستی این پستونک هم خودش یه نعمتیه مخصوصا برای بچه های شکمو

بله بله پسر من از نظر تغذیه به پدر گرامیشون رفتن.
خاله مرضی
8 بهمن 90 19:56
اله من فداش بشم که یه ماهه جوجوی ما دنیا اومده. خاله زودی بزرگ بشو این مامان بابات مارو دق میدن تا تو بزرگ بشی هاااااااااااااااااااااااااااااا!


خاله جونی مامان بابام فقط نگرانن . ایشالا مامان بشی تا حالشونو درک کنی !!!!!!!!!!
دایی سعید
8 بهمن 90 21:07
مامان آریا
11 بهمن 90 1:18
سپهر جونم یه ماهگیت مبارک باشه گلم
مامان سپهر پس عکسای یه ماهگی پسری کووووووووووووو؟


این پسر ما مگه برای من وقت میزاره که عکس بگیرم ؟
مامان کیان
11 بهمن 90 13:53
سلام.گل پسری 1 ماهگیت مبارک