سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

پسر طلایی و آخرین تغییرات

1390/11/23 20:48
نویسنده : مامان طلا
464 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقملبخند

قربونت برم که از چهل روزگیت تا حالا اینقدر تفاوت داشتی پسر طلایی.ماچ

عزیز دلم صبح به صبح با خنده هات به من انرژی مضاعف میدی . نمیدونی خنده هات چه قندی تو دلم آب میکنه .خجالت

گلکم چند روز پیش تولد من بود و امسال تو بهترین هدیه واسه من بودی . پنج شنبه هوا عالی بود و ما هم با بابایی و فاطمه جونی رفتیم خرید شب عید و نهار بیرون خوردیم . شما کلی آقا شدی واسه خودت. ذت خیلی پسر خوبی بودی عزیز دلم . به من هم خیلی خوش گذشت .

چند تا عکس جدید از حالات مختلفت واست میذارملف

562 

بقیه عکساتو میذارم توی ادامه مطلب

تاتتتن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نگار(مامان سام)
23 بهمن 90 20:52
ماشاالله پسر نازی دارین خدا حفظش کنه.به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم. لطفا در نظرسنجی وبلاگ پسرم شرکت کنید.
دایی سعید
23 بهمن 90 23:00
جوجوی من یه کمی هم واسه من بخند خب!
مامان آریا
26 بهمن 90 0:35
ای جوووووووووووووووووووووونم
خاله مرضی
26 بهمن 90 13:25
مموشم فدات بشم که اومدی بال مارکت رو گذاشتی رو سرت