سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

قربون خنده هات برم

1390/11/29 20:26
نویسنده : مامان طلا
642 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلامات

فدات بشم من عزیزم که خنده هات دیگه محدود به صبح ها نیست و هر وقت از خواب بیدار میشی با خنده هات خستگی رو از تنم درمیکنی .نم

پسر گلم تازگی ها خیلی باهوش شدی و حسابی هم پر توقع ! آخه تا زمانی که بیداری باید باهات بازی کنم و از کنارت تکون نخورم .ات به محض اینکه پا میشم برم یه کاری انجام بدم پسری شروع میکنه به نق زدن و بعد هم گریه .ا آخه گلم نمیگی منم باید به یه سری کارام برسم ؟

راستی بابایی هم دیگه شب ها نمیره سرکار و پیش ما دوتاست . من که از این موضوع خیلی خوشحالم . 

گلکم از تمیز کردن بینی ت فوق العاده بیزاری و حسابی گریه میکنی! و البته یه وقتایی هم باهام قهر میکنی !!!!!!!!!!! از حالا میخوای ثابت کنی که حرف حرف خودته ؟نم قربون روی ماهت برم من .ک

تقریبا ده روزی هست که دیگه دل درد نداری تازه داشت خیالم راحت میشد . اما امروز که وزنت کردم 5 کیلو و 400 گرم بودی حس کردم کم وزن اضافه کردی . دوباره عصر باباییت وزنت کرد اونم همینو گفت . یه جورایی دلواپس شدم.  آخه شب ها هم نسبت به قبل کمتر بیدار میشی . 

الان که دارم اینارو واست مینویسم همزمان داری تو بغلم شیر میخوری . ات

عشقمییییییییییی پسر طلایی ن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله مرضی
30 بهمن 90 17:49
منم قربون خنده هات بشم عزیزم


خدانکنه خاله جونم ]


دایی سعید
2 اسفند 90 11:22
ما که ندیدیم!


ایشالا ایندفعه که اومدی میبینی دایییجووووووووون سعید
مامان آریا
2 اسفند 90 19:57
سلام
مامانی عکسای جدید سپهر جون رو هم بزار لطفا....
مامان سپهر نگران نباش این که خیلی نشونه ی خوبیه که دل درد نداره و شبا میخوابه...اریای من هم دو ماهگی خوابش خوب شد...حالا شبا بمب بترکونی تو گوشش بیدار نمیشه..


چشم عکسای جدیدش رو هم انشالا سر فرصت میذارم .