سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

قربون اون قهقهه هات

1391/1/20 20:23
نویسنده : مامان طلا
158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر طلاییماچ

ببخش که این مدت نشد بیام سراغ وبلاگت . البته خودت نمیذاری . همش میخوای پیشت باشم و باهات بازی کنم .متفکر

امروز دوستام اومده بودن خونمون اگه گریه کردنات و غر زدنات رو کنار بگذاریم پسر ماهی بودی . خیلی واسمون خندیدی . بلند بلند میخندیدی و ازمون میخواستی باهات بازی کنیم .قلب خلاصه که مامانی این رسمش نیست آخه من هزار جور کار دارم نمیشه که تمام وقت کنار تو باشم .

دیروز بردیمت چکاپ . شکر خدا آقای دکتر از وضعیتت خیلی راضی بود و گفت جبران ماه قبل رو هم کردی .هورا

فقط من نمیدونم غذای کمکیت رو از کی شروع کنم ؟؟؟؟؟خمیازه دکترا میگن تا قبل 6 ماه نی نی ها باید فقط شیر مادر بخورن . اما اکثر مامانا زودتر شروع میکنن . من هم ترجیح میدم زودتر شروع کنم آخه تو کوچه و خیابون سخته بهت شیر بدم . اگه به غذا خوردن بیفتی منم راحت میشم . اما از طرفی نگرانم که نکنه واست خوب نباشه ؟سوال

تا بعد .............بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آقای پدر
25 فروردین 91 3:00
سلام اینم رمزه مطلبه جدید 6776