سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

واکسن 4 ماهگی

1391/2/10 0:06
نویسنده : مامان طلا
136 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلمار

پسر شجاع . پسر قوی . جوجوی خواستنی من تلن

امروز بردمت واکسن 4 ماهگیت رو بزنم فقط 20 ثانی گریه کردی تا باهات حرف زدم آروم شدی

دردت به سرم مامانی اصلا تب نکردی . رذجوجوی من فقط یه کم بی حوصله شدی .دذ

از قطره استامینوفن هم اصلا خوشت نیومد . من نچشیدم ولی فکر کنم حسابی تلخه .با این که بعدش بهت آب دادم ولی خیلی قیافه تو تو هم میکردی .

دوووووووووووووست دارم پسر طلایییییییییذر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله مرضی
10 اردیبهشت 91 10:32
مرد کوچک ما خیلی قویه فداش بشم الهی که به خودمون رفته


مامان آریا
12 اردیبهشت 91 0:13
سلام عزیزم
یه تجربه کوچیک هم من دارم همیشه یه ساعت قبل از اینکه نی نی مونو ببریم واسه واکسن قطره استامینوفون رو میدم و قبل از واکسن هم شکم حضرت والا رو سیر سیر میکنم چون تا چند ساعت بی اشتها و کم حوصله میشه . خیلی خوب واسه نی نی من جواب داد . البته گل پسر تو هم که قربونش برم مثل مامانش قویه
خدا رو شکر که اذیت نشد گل پسرمون .

ممنون عزیزم لطف کردی منم بهش قطره میدم اما شیرو میذارم وقتی که از درد واکسن گریه میکنه بهش میدم آروم میشه
دایی سعید
12 اردیبهشت 91 11:02
من فدای این جوجه بشم که این قدر خوش اخلاقه!


دایییییییییی سعید ورود مجدد شما را به دنیای مجازی تبریک میگویم