سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

پسرک خواستنی من

1391/2/18 11:43
نویسنده : مامان طلا
166 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلمتن

وای که چقدر بزرگ شدی تو ! لامروز گذاشتمت توی روروک کلی واسه خودت توی آشپزخونه تابیدی .

عزیز دلم علاقه وافری داری که همه چیزو با دهنت مزه مزه کنیمکن اما دیشب شیشه رانیتیدین رو که دادم دستت نگاهش میکردی و میخواستی درشو باز کنی اصلا شیشه رو سمت دهنت نبردی .مامانی خیلی باهوشیاااااااااااااااااانذ

یه وقتایی هم توی سرو صداهایی که از خودت درمیاری میگی اممی (ommi) یا مااااامااااااااا . اون موقع است که دلم واست آب میشه . چند وقتی هم هست که دمر میشی اما خیلی دوست نداری دمر بمونی . وای که چقدر دوست داشتنی شدی تو پسر طلا

جوجه من یه ور میشی تا با دهنم پشت گردنو دستت پخ پخ کنم و تو قاه قاه بخندی .

دووووووووووووست دارم جوجهار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آریا
20 اردیبهشت 91 8:01
سلام عزیزم
الان این پسری ما توی روروکش راه میره دیگه ؟
هزار ماشالله
یه اسفند واسش دود کن
برو خصوصی داری عژیژم


مرسی گلم البته هنوز کامل یاد نگرفته فقط جلو میره نمیتونه بچرخه
مامان آریا
21 اردیبهشت 91 8:04
دو بار خصوصی زدم برات یه بار دیگه هم میزنم برو خصوصی